• Ja echt jezus. Ik ging naar de ortho want er was een stukje van mijn beugel los en die gingen ze er even afknippen zodat mijn ortho de volgende keer hem weer er aan kon zetten. Nou mijn ortho was er dus niet maar een of andere assistent. En ze zegt op het begin tegen mij: ik heb hier geen ervaring mee. Tja dat geeft je al een heel veilig gevoel -dusniet. Nou ik lag daar in die stoel en toen had ze hem afgeknipt. Begint ze op eens te gillen ''AAAHH PAK DE AFZUIGER PAK DE AFZUIGER!'' dus ik denk wtf de afzuiger? kwam ze daar aan met zo n zuigertje omdat er een klein stukje ijzerdraad op mijn tong lag.
    WAT EEN DRAMA. ik voelde het niet eens.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    -plat- xD

    Omg, ik denk: die gaat nu een heel dramatisch verhaal vertellen over de afzuiger -wat dat ook mag zijn- en dat ze iets heel verkeerds heeft afgeknipt ofzo. Lag er alleen een stukje ijzerdraad op je tong x'D En nu ga ik stuk van het lachen, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Tja, ze was blijkbaar een beetje nerveus. Maar dat is wel raar ja. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    target schreef:
    -out


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Omfg, wat een dom kind 8D
    En dat moet later zelf in monden gaan graaien?
    Oh dear god :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    whaha xd
    bij mij hebben ze wel eens te snel willen zijn en een schakeltje er zélf af hebben getrokken, dat deed zo'n pijn!
    &ze zijn al heel vaak uitgeschoten en ik had allemaal sneetjes in mijn wang;s


    Me so good.