• nu precies wanneer een jonge een loverboy is?
    en niet zeggen als hij lief is, want wat voor soort lief dan?
    en zowieso ook normaale jongens kunnen lief zijn.


    sorry voor de mensen die me verkeerd begrepen hebben. ik had player staan maar het moest dus loverboy zijn. sorry, mijn excuses :x

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 11:24 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat, als het gedaan is met een meisje, hij na een paar dagen al een ander heeft? :'D Boh, ik zou het niet weten, iedereen denkt daar anders over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Dat, als het gedaan is met een meisje, hij na een paar dagen al een ander heeft? :'D Boh, ik zou het niet weten, iedereen denkt daar anders over.


    juist, daarom heb ik de mening van iedereen nodig XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hm, als hij tegelijk veel vriendinnetjes heeft enzo.


    Your make-up is terrible

    Haha ik weet het 8D Vraag het hem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha ik weet het 8D Vraag het hem.


    You're all I need

    Assassin schreef:
    Haha ik weet het 8D Vraag het hem.


    ja natuurlijk 'hé, ben jij een player? ja even voor de zekerheid zodat ik niet in je mooie praatjes val' XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Assassin schreef:
    Hm, als hij tegelijk veel vriendinnetjes heeft enzo.



    maar dat weet ik toch niet? O_O


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Players hebben vaak meer vriendinnetjes tegelijk. En dat weet je niet nee, maar dat is juist de bedoeling van die player x'D
    En ze zijn vaak ook uit op seks. En als het uit is met een meisje, dan is hij de volgende dag alweer met een ander.

    Ik hou niet bij of dat nu nog steeds is, maar ooit was het stoer om veel vriendinnetjes te hebben bij de jongens. Dus dan probeerden jongens zoveel mogelijk vriendinnetjes te hebben. En dat zijn eigenlijk players.
    En dan was het ook stoer om heel veel seks gehad te hebben met heel veel verschillende meiden, dus ze wilden iemand die al met ze naar bed wilden. En als je dat niet wilde, dan werd je gedumpt en liep hij de volgende dag te rotzooien met een ander meisje.

    Duidelijk? x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Als hij vaak en snel van vriendinnetje verwisselt, en heel flirterig en uitsloverig is tegenover alle meiden. Denk ik?

    Wanneer een jongen geen belang hecht aan meisjes maar aan het zoenen, wanneer hij veel meisjes heeft en dat snel achter elkaar,?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Naja, ik weet niet. Meestal hebben ze zo'n uitstraling. Idunno, moeilijk uit te leggen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als hij van meisje naar meisje gaat en geen gevoel toont met uitmaken?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Infinitum schreef:
    Players hebben vaak meer vriendinnetjes tegelijk. En dat weet je niet nee, maar dat is juist de bedoeling van die player x'D
    En ze zijn vaak ook uit op seks. En als het uit is met een meisje, dan is hij de volgende dag alweer met een ander.

    Ik hou niet bij of dat nu nog steeds is, maar ooit was het stoer om veel vriendinnetjes te hebben bij de jongens. Dus dan probeerden jongens zoveel mogelijk vriendinnetjes te hebben. En dat zijn eigenlijk players.
    En dan was het ook stoer om heel veel seks gehad te hebben met heel veel verschillende meiden, dus ze wilden iemand die al met ze naar bed wilden. En als je dat niet wilde, dan werd je gedumpt en liep hij de volgende dag te rotzooien met een ander meisje.

    Duidelijk? x'D



    jawel. maar ik had het eigenlijk meer zo via internet. of noem je dat anders als player? naja, ik begrijp het wel op zich.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Qlimax schreef:
    Als hij van meisje naar meisje gaat en geen gevoel toont met uitmaken?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Penelopy schreef:
    (...)


    jawel. maar ik had het eigenlijk meer zo via internet. of noem je dat anders als player? naja, ik begrijp het wel op zich.

    Je bedoelt een pedofiel, een kinderlokker?


    Everything means nothing, if I ain't got you.