• Ik heb het hier thuis liggen. Gekregen met mijn verjaardag.
    Maar ik kom er maar niet door heen.

    Gelezen?? Zo ja. Wat vond je ervan en het je er ook moeite mee om het te begrijpen??

    Mosseljongen schreef:
    Ik heb hem ook al een tijdje op mijn nachtkastje liggen, maar ik kom er ook maar niet doorheen. Maar binnenkort ga ik er weer in verder, denk ik, aangezien iedereen hier zegt dat hij de moeite waard is. :'D

    Ik help je wel. =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Mosseljongen schreef:
    Ik heb hem ook al een tijdje op mijn nachtkastje liggen, maar ik kom er ook maar niet doorheen. Maar binnenkort ga ik er weer in verder, denk ik, aangezien iedereen hier zegt dat hij de moeite waard is. :'D

    gewoon doorlezn, uiteindelijk snap je het wel ^^
    Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jhaa, geweldig boek.
    Heb hem al 4x gelezen ofzo..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nou, dat boek wil ik dan ook wel is lezen.(nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Puzzle schreef:
    (...)
    gewoon doorlezn, uiteindelijk snap je het wel ^^
    Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?

    Waar vind ik die dan?

    Dreamwalker schreef:
    Gelezen ja. De eerste pagina's vond ik absoluut niet boeiend. Ik snapte er nul van en bleef maar in dezelfde pagina's hangen, waar ik uiteindelijk toch niets van begreep. Maar na een tijdje, toen ik wat verder zat, vond ik het ge-wel-dig. Het is nu zelfs mijn lievelingsboek.
    Gewoon doorzetten, het is echt de moeite waard! ;'D

    Doen het is echt een mooi boek:Y) maar ik hoorde ook ofzo dat de boek word verfilmt? is dat waar?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    FF een vraagje wie is die man die ze ontmoet en wie is Jamie??

    Ja,, ze zggen van wel.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 16:52 ]

    Puzzle schreef:
    (...)
    gewoon doorlezn, uiteindelijk snap je het wel ^^
    Hebben jullie btw ook de bonuschapter gelezen? met mel's pov?

    Wacht? Dat snap ik niet?(krul)


    effort never betrays you

    Ik moet dat boek ook een keer gaan lezen!


    Even a white rose has a black shadow.

    Viand schreef:
    FF een vraagje wie is die man die ze ontmoet en wie is Jamie??

    Ja,, ze zggen van wel.

    Jamie is Melanie haar broer. En die man waarmee ze zoent? Dat is waarschijnlijk Jared, Melanie haar vriend.


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Jamie is Melanie haar broer. En die man waarmee ze zoent? Dat is waarschijnlijk Jared, Melanie haar vriend.


    Danke. En wie is de verzetting en is iedereen in die wereld zo'n ziel ding dan??

    Toen ik dat boek in de winkel zag liggen dacht ik: "Hmm, gelijk kopen!" Maar toen ik uiteindelijk toch niks begreep van de samenvatting heb ik hem maar weer terug gelegd.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Viand schreef:
    (...)

    Danke. En wie is de verzetting en is iedereen in die wereld zo'n ziel ding dan??

    De verzetting zijn de mensen (zoals wij mensen zijn) die zich tegen de overneming van de Zielen proberen te verzetten om zo hun leven te behouden.
    -snap je?-
    Een groot deel wel ja. De mensen groep waar Wandelaar/Melanie naar toe gaat zijn nog mens en zo zijn er nog wel enkele groepen, maar mensen leven niet meer in het 'openbaar', als je snapt wat ik bedoel ;'D


    effort never betrays you

    Funeral schreef:
    Toen ik dat boek in de winkel zag liggen dacht ik: "Hmm, gelijk kopen!" Maar toen ik uiteindelijk toch niks begreep van de samenvatting heb ik hem maar weer terug gelegd.

    Zonde (A)
    lees anders een samenvatting (dus van begin tot eind) opt internet?

    ik ben er gek op. Hij is erg dik maar als je er eenmaal inzit lees je hem zo uir.