• Ik las ergens dat als je je haar gewassen had, je je haar nog even moest spoelen met koud water zodat het minder pluizig zou worden.
    Normaal is mijn haar erg pluizig, dus je raad het al. Ik ging gisteren mijn haar spoelen met koud water..

    Wat was dat een hel! Ik heb medelijden voor de mensen in het leger die elke dag koud moeten douchen 0.o


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha, ik vind het in de zomer altijd wel lekker.
    Maar in de winter zou ik er niet aan willen denken:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je moet het kurkdroog fôhnen, dus niet helemaal droog maar nog een heel klein beetje vochtig.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat juist heerlijk, nadat ik me warm gedoucht heb nog even onder de koude kraan gaan staan :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Ik vind dat juist heerlijk, nadat ik me warm gedoucht heb nog even onder de koude kraan gaan staan :Y)


    Ben je wel lekker in je hoofd?:Y)
    In de zomer is het nog wel oké, maar in de winter is het echt verschrikkelijk 0.o


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik neem vaak een koude douche bijvoorbeeld als we met het school gaan zwemmen want bijna iedereen blijft super lang onder de warme en de koude word nooit gebruikt...behalve door mij dan ...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    eerst ga ik altijd onder een warme douche me haar wassen en me inzeepen, afspoelen ook met warm water maar voor dat ik er onder vandaan ga spoel ik mezelf nog een keer af met koud water


    i have a busy life

    Daugherty schreef:
    Haha, ik vind het in de zomer altijd wel lekker.
    Maar in de winter zou ik er niet aan willen denken:Y).


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LoveTomBill schreef:
    eerst ga ik altijd onder een warme douche me haar wassen en me inzeepen, afspoelen ook met warm water maar voor dat ik er onder vandaan ga spoel ik mezelf nog een keer af met koud water


    Ik ook, is goed voor je bloedsomloop.


    Your make-up is terrible

    Ik spoel me meestal ook wel af met koud water, is wel lekker.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik doe altijd nadat ik warm heb gedoucht nog even onder de koude straal staan!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik deed het een tijdje, maar ik heb geen zin om de warme kraan uit te zetten en dan nog onder de douche te blijven (:


    Felix

    Ik doe dat altijd, is goed voor de bloedsomploop, en voor je haar en huid. (:


    Get outta my head!

    Nazgul schreef:
    Ik spoel me meestal ook wel af met koud water, is wel lekker.