• Ik had net dat ene Topic.
    En nu heb ik veel reacties gezien van Vlechten. Dus nu vroeg ik me af.. Kun jij vlechten?? Ik kan het nl. niet. En als jullie gevlochten haren hebben, maak je die zelf of maakt je moeder die?

    Ik maak mijn vlechten altijd zelf. Behalve invlechten, dat kan ik niet, doet mijn moeder (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan vlechten en ik vlecht mijn haar zelf.
    Meestal maak ik eerst een staart en vlecht dan dan blijft mijn haar beter zitten met judo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kan vlechten, maar meestal vlecht ik mijn haar niet (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kan vlechten. Als ik naar bed ga vlecht ik mijn haar altijd zelf in, maar verder draag ik het nooit omdat het niet bij mijn haar past. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik kan al heeeeel lang vlechten :'D
    Ik draag nooit gewone vlechten, heel soms vlecht ik een klein stukje vooraan in en dan laat ik het overlopen op een los vlechtje naar de zijkant, en nja dat doe ik zelf ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vlechten is toch niet moeilijk? :x
    Of bedoel je echt vlechten in je haar leggen bij jezelf zoals achteraan? Dat lukt me wel, maar daar moet ik dan veel geduld voor hebben. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik kan zelf wel vlechten, met 3 en 2 stukjes zegmaar :') En ik vlecht mijn haar niet, is het te kort voor.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan vlechten, ook bij mezelf. Maar dan doe ik dat bijv 's nachts en dan doe ik die 's ochtends uit. Dan heb je van dat leuk haar, meestal.:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik kan vlechten ;D
    als ik mijn haar zelf vlecht, dan zijn het twee vlechtjes langst de zijkant ^.^
    want 1 vlecht gaat niet omdat ik er niet bij kan ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan vlechten, alleen kan ik het niet bij mezelf (krul)


    effort never betrays you

    ja. toen ik klein was vlocht ik heel vaak met schooby-doo ken je dat?

    Ik kan vlechten, en van die kleine lange vlechtjes vlak langs de hoofdhuid maken, en met 6 lokken haar vlechten, eigenlijk kan ik best veel op haar-gebied.

    Vlechten kan ik wel, maar invlechten jammer genoeg niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan wel haren vlechten ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik maak mijn vlechten zelf en in principe is het ook niet zo moeilijk. Als ik me verveel tijdens de lessen zit ik ook vlechtjes in mijn haar te maken =P


    But love's a malady without cure