• Ik had net dat ene Topic.
    En nu heb ik veel reacties gezien van Vlechten. Dus nu vroeg ik me af.. Kun jij vlechten?? Ik kan het nl. niet. En als jullie gevlochten haren hebben, maak je die zelf of maakt je moeder die?

    Ik vind die visgraatvlechtne mooi, ka 't alleen niet en haar is te kort (nerd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Ik vind die visgraatvlechtne mooi, ka 't alleen niet en haar is te kort (nerd)

    Een visgraatvlecht is niet zo moeilijk, het lijkt moeilijker dan het in principe is.


    But love's a malady without cure

    ik kan wel vlechten, ook bij mezelf. alleen een visgraatvlecht lukt mij niet!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik kan mijn eigen haar vlechten maar invlechten laat ik mijn moeder doen... mar ik heb nu sinds een half jaar mn haar kort dus dan kan het niet meer x)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 20:55 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik maak mijn vlechten zelf, en ik vind het ook niet zo moeilijk. Vroeger kon ik het ook niet (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kan het ja. Alleen invlechten kan ik niet bij mezelf.

    Ik kan vlechten.. En ik kan mijn eigen haar vlechten, maar als ik ze ingevlochten wil hebben, doet mama het voor me :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    bij mezelf kan ik het niet maar bij aderen wel;P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    ik kan het bij andere en niet bij mezelf:P ik kan natuurlijk wel m'n lok vlechten en scooby-doo touwtjes


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik kan mijn eigen haar niet vlechten, maar ik hou niet zoveel van vlechtjes:Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nymphetamine schreef:
    Ik kan al heeeeel lang vlechten :'D
    Ik draag nooit gewone vlechten, heel soms vlecht ik een klein stukje vooraan in en dan laat ik het overlopen op een los vlechtje naar de zijkant, en nja dat doe ik zelf ^^


    Hope goes lost but never dies.

    Alleen bij een ander x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tranquillity schreef:
    Ik maak mijn vlechten altijd zelf. Behalve invlechten, dat kan ik niet, doet mijn moeder (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dreamwalker schreef:
    Ik kan vlechten, alleen kan ik het niet bij mezelf (krul)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    me moeder (A)


    A woman's best make up is her smile