• Geloof jij in het boven natuurlijke, of heb je zelf wel eens een ervaring ermee gehad?
    Zelf zie ik namelijk soms aura's. Dat zijn lichtranden die sommige mensen om mensen, dieren of planten zien. Meesteal zie ik alleen een dunne witte rand, maar soms ook meer. Dan is die rand breedder, of om de witte rand heen en heeft het een soort kleur.

    Hebben julie ook wel eens zo iets meegemaakt? of geloven julie er wel of niet in?


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Jazeker geloof ik er in, maar het lijkt me frustrerend om paranormaal te zijn.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Haha, we hadden het daar nog over in de les...
    De deur ging uitzichzelf open^^! + Ik weet niet echt of ik het geloof.

    een vriendin van mij wel..
    een geest,, en zij liegt nooit
    Geesten enz zijn toch ook paronomaalx'd??

    PEDOpas schreef:

    Oke, ik ben nu naar m'n zus aan het staren, maar ik zie toch echt geen witte rand hoor :'D


    Leuk dat je het probeert, maar te veel proberen is niet goed voor je ogen. Je kunt een nabeeld veroorzaken. Toen ik in het begin oefende had ik dat wel eens. Dan denk je dat je een aura ziet, maar dat heeft temaken met het vermoeid raken van je ogen als je te lang een ding (of persoon) staart. Als je dan weg kijkt zie je de vorm van het gene waar je naar keek in de tegengestelde kleur. Nog een tip: probeer het voor een witte of licht gekleurde egale wand, dat maakt het makkelijker.

    En wat Nazgul schreef:
    Dat van die witte randen is onzin :') Want dat ziet bijna iedereen, ook ik. Vooral als diegene tegen een gekleurde muur aan staat. En ja, ik zie ook gekleurde randen om iemand heen, maar alsnog is dat iets wat met je ogen te maken heeft, lichtval en de achtergrond waar diegene voor staat.

    In het begin verwarde ik dat idd wel eens, maar je gaat op een gegeven moment het verschil daartussen zien.;)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:30 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Nazgul schreef:
    Dat van die witte randen is onzin :') Want dat ziet bijna iedereen, ook ik. Vooral als diegene tegen een gekleurde muur aan staat. En ja, ik zie ook gekleurde randen om iemand heen, maar alsnog is dat iets wat met je ogen te maken heeft, lichtval en de achtergrond waar diegene voor staat.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Zie zelf geesten


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA