• Iedereen kent het verhaal van Alice wel. Ze viel in een konijnenhol en kwam terecht in Wonderland. Toen ze terug keerde naar de gewone wereld werd alles anders. Haar ouders kwamen om in een brand, en sindsdien woont ze in een weeshuis. Ze heeft haar blonde haren bruin geverfd en ligt elke dag zielig op haar bed. Kort samengevat: ze is depressief.
    Als Alice perongeluk terugkeert naar Wonderland ziet ze dat zij niet de enige is die is veranderd. Wonderland is ook veranderd. En je wilt niet weten hoe..

    Alice: waanzin keert terug

    Ik zeg er wel even bij dat ik pas vanaf maandag aan deze story zal werken. Ik heb het deze week namelijk erg druk ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wil trouwens vragen wat jullie liever hebben. Ik-vorm of hij-zij vorm?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    omg leuke story
    *neemt abo*
    ik zal in de ik-vorm schrijven als ik jouw was
    anders wordt het misschien verwarrend ;)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Oh, dat lijkt me leuk (: Ik heb altijd al van Alice in Wonderland gehouden, het is heel speciaal. En ik heb liever ik-vorm, maar het is denk ik beter om de vorm te kiezen waarin jijzelf het beste kunt schrijven (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ligt eraan. Als je meer gevoelens beschrijft is ik-vorm handiger, meer acties en gebeurtenissen is hij-zij-vorm fijner.


    Our perspective only changes when we change our position.

    En die ga ik lezen!
    Echt, hij lijkt leuk ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Toevallig American McGee's Alice gespeeld? XD Want ik heb ook zo'n story, en daarop gebasseerd hihi :3 Lijkt me spannend! Ik neem zeker een abo <3

    Loveless schreef:
    Toevallig American McGee's Alice gespeeld? XD Want ik heb ook zo'n story, en daarop gebasseerd hihi :3 Lijkt me spannend! Ik neem zeker een abo <3


    Haha, ja.
    Ik kan echt niet wachten tot het vervolg komt, maar er is nog geen release date.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Haha, ja.
    Ik kan echt niet wachten tot het vervolg komt, maar er is nog geen release date.

    Ja ik sta ook te springen op het vervolg. Heb je de trailer gezien? Zo spannend.
    Btw, misschien dat hij/zij fijner is. Aangezien er heel veel rondom Alice afspeelt en je het zo beter kunt beschrijven ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja ik sta ook te springen op het vervolg. Heb je de trailer gezien? Zo spannend.
    Btw, misschien dat hij/zij fijner is. Aangezien er heel veel rondom Alice afspeelt en je het zo beter kunt beschrijven ^^


    Er is toch alleen een teaser?
    Waar je dan al die bloed en tanden uit haar mond ziet stromen? :')

    Ik weet echt niet of ik het in de hij/zij vorm of in de ik vorm moet schrijven. Ik-vorm is makkelijker qua gedachtes en uitpraken, maar hij/zij vorm is fijner qua gebeurtenissen en acties.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Er is toch alleen een teaser?
    Waar je dan al die bloed en tanden uit haar mond ziet stromen? :')

    Ik weet echt niet of ik het in de hij/zij vorm of in de ik vorm moet schrijven. Ik-vorm is makkelijker qua gedachtes en uitpraken, maar hij/zij vorm is fijner qua gebeurtenissen en acties.

    Ja, teaser-trailer (: Er zijn er twee: Second Teaser
    Maar in de hij/zij vorm kan je ook doen van: "Wonderland is gek geworden!" bedacht Alice zich. En in de ik-vorm kan je niet echt gebeurtenissen beschrijven van hoe anderen denken enzo. Of je moet verschillende POV's doen. ^^