• "Hey,
    Mister Officer.     
    Let's play shots."           







    Club EXO was a treacherous lair. Men and women alike turning their bodies around stripper poles like snakes. Cards and money going from hand to hand way too easily. Overseen by a man, who people in fear only referred to as 'the red tiger'.




                Cop Chanyeol x Druglord Baekhyun
                AU Fanfiction, Romance, Crime
                Written in English
                ⚣ - 16+


          Klik op de cover om doorverwezen te worden naar het verhaal. Geen voorkennis EXO nodig.     

    [ bericht aangepast op 31 dec 2018 - 1:48 ]


    A to the Z

    Yes girl YES *O*

    Don't hate me omdat ik dit niet ga lezen, want kpop en stuff is echt niets voor mij, maar girl, ik wil je wel echt even complimenteren op de lay-out en hoe tof dit eruit ziet! Echt een heel leuk concept en girl, beste verhaal van het jaar, tot nu toe haha. Je mag trots op jezelf zijn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    TaeTae schreef:
    Yes girl YES *O*




    Iucifer schreef:
    Don't hate me omdat ik dit niet ga lezen, want kpop en stuff is echt niets voor mij, maar girl, ik wil je wel echt even complimenteren op de lay-out en hoe tof dit eruit ziet! Echt een heel leuk concept en girl, beste verhaal van het jaar, tot nu toe haha. Je mag trots op jezelf zijn.

    Well, it's filled with kpop (inside fanjokes en zo woops) dus ik snap het zeker. Maar dankjewel voor je hele lieve woorden <3 Mooie lay-outs maken is echt een guilty pleasure van me i mean i might get more excited about that than writing it woops dus i'm glad dat hij mooi bevonden wordt! Thank you <3~


    A to the Z