• Hoii lieve mensjes ,
    Volgens mij ben ik te jaloers .. Ik kan er niet tegen als mijn beste vriendin K continu bij T loopt . Vandaag waren we op uitstap met onze school en K liep continu bij T en zat ook naast haar in de bus en ze zaten gezellig foto's van hun tweetjes te trekken enzo en ik zat me lekker te vervelen .En tijdens dat we buiten liepen en K stond bij mij trokt T haar weg en toen werd ik heel jaloers en kwaad . En tegenwoordig blijft ze meer bij T slapen dan bij mij en ik ben bang dat ik haar verlies . Ik heb er al eens met haar over gepraat en ze zegt dat ik niet bang moet zijn om haar te verliezen maar ik kan er gewoon niet aan doen . Vinden jullie dat ik te jaloers ben ?


    You make my life perfect ! <3

    Nee, je hoeft niet bang te zijn dat je haar kwijt raakt! Als ze zelf al zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan hoeft dat toch ook niet? (: Jou vriendin heeft ook andere vrienden, waarmee ze omgaat.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, té jaloers is niet mogelijk, want iedereen zou zo doen. Vertel het nog eens aan je vriendin in een serieus gesprek. Of zeg het tegen je ouders.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk dat je dan denkt dat je jaloers bent want ik ben ook wel eens jaloers als me vriendin de hele dag door met iemand adners omgaat dan met mij

    Die T is dus ook een meisje?

    En ik vind dat je niet té jaloers bent. Maar misschien moet jij ook eens proberen andere mensen te zoeken als K bij T gaat staan, of gewoon lekker erbij gaan staan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Die T is dus ook een meisje?

    En ik vind dat je niet té jaloers bent. Maar misschien moet jij ook eens proberen andere mensen te zoeken als K bij T gaat staan, of gewoon lekker erbij gaan staan. ^^


    Ja T is ook een meisje


    You make my life perfect ! <3

    oh, dit is heel herkenbaar!
    ik heb dit de laatste tijd ook met een vriendin, maar ik weet ook niet wat je eraan kunt doen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Haha, dat ken ik :')
    Alleen ik ben niet echt heel erg jaloers.
    Er is een kind dat ik écht niet mag, zij mocht (op de een of andere manier nu wel...) mij ook niet, maar ze is nu dikke BFF's met mijn lichtelijke crush. En bij mijn zware crush loopt ook de hele tijd zo'n wannabe emo (combo van 'emo' & huppel) rond. Heel irritant, maar ik trek me er niets van aan :')


    Destroy what destroys you.

    Een goed gesprek kan wonderen verichten.
    Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je ongerust bent om niks.
    Ik ken T en K en weet dat ze alles over hebben voor u.
    Je hebt ook N nog en ze beziet jou als haar hartsvriendin.

    Graafoto schreef:
    Een goed gesprek kan wonderen verichten.
    Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je ongerust bent om niks.
    Ik ken T en K en weet dat ze alles over hebben voor u.
    Je hebt ook N nog en ze beziet jou als haar hartsvriendin.



    Weet ik , ik zie N ook als mij Hartvriendin
    Maar het is gewoon eerst loopt K veel bij mij en zo en dan opeens besta ik gelijk niet meer . Dan is T plots belangrijker . Ik snap het gewoon soms niet ...


    You make my life perfect ! <3

    Nee, ik heb daar ook wel eens last van, maar ik ben gewoon te onzeker, ik ben gewoon bang dat ik straks niemand meer over houdt. Terwijl ik in mijn achterhoofd wel weet dat ze van me houden.
    Als deze vriendin echt van je houdt, blijft ze echt wel bij je!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    Nee, ik heb daar ook wel eens last van, maar ik ben gewoon te onzeker, ik ben gewoon bang dat ik straks niemand meer over houdt. Terwijl ik in mijn achterhoofd wel weet dat ze van me houden.
    Als deze vriendin echt van je houdt, blijft ze echt wel bij je!



    Dat heb ik nou ook , ik ben ook heel erg onzeker en bang dat ik op het einde niemand meer ga hebben .


    You make my life perfect ! <3

    té jaloers kan niet, ik ben het levende bewijs.
    je wil niet weten hoe erg ik het ben dus don't worry! (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    nee hoor, ik vind t normaal hoe jou reactie is. Ik zou er es even met haar over gaan praten

    pielipino schreef:
    nee hoor, ik vind t normaal hoe jou reactie is. Ik zou er es even met haar over gaan praten

    Ik heb hetzelfde met mijn bff, maar ik ga er geen tijd meer in steken. We zijn een beetje uit elkaar gegroeid en nu doet ze geen dingen meer met me. Maar ik ben van plan om ook eens aan mezelf te denken en niet alleen aan haar.
    (;
    dus ga naar andere vriendinnen en ga daar leuke dingen mee doen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:12 ]


    Me so good.