• Ik was dus me mijn laptop in de zetel een filmpje van tom aan het zien ((hoe kan het ook anders ;D)) komt mijn hond ((van een paar maand)) naast mij zitten op de zetel en zit die ineens mee te kijken naar da filmpje en Jha,die heeft tom een kusje gegeve ö!twas best wel schattig n_n zo baasje zo hondje zeker ? Ö

    Mijn poes verscheurt al mijn poosters van Bill, maar die ligt wel lekker te spinnen tegen die van Tom & Gustav; Georg negeert ze gewoon. O.O
    Explain that to me x).
    En als Th of Simple Plan opsta dan begint die precies te headbangen xD.
    En als er een clipje van Simple Plan opsta dan volgt die elke beweging die Pierre maakt en dan loopt er letterlijk kwijl uit die haar mond x).
    Mahaha; zo baasje, zo poes O.O'
    (A)


    xD


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn poes verscheurt al mijn poosters van Bill, maar die ligt wel lekker te spinnen tegen die van Tom & Gustav; Georg negeert ze gewoon. O.O
    Explain that to me x).
    En als Th of Simple Plan opsta dan begint die precies te headbangen xD.
    En als er een clipje van Simple Plan opsta dan volgt die elke beweging die Pierre maakt en dan loopt er letterlijk kwijl uit die haar mond x).
    Mahaha; zo baasje, zo poes O.O'
    (A)


    Misschien denkt je kat wel dat Bill een tijger is dat hem wil opeten en wikt hij laten zien dat hij sterker is! Wat nou kan toch? XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mijn Hamster is ook TH fan!!! En hij haat the Jonas Brothers!!! mijn zus had jonas brothers aan staan en toen ging mijn Hamster blaazen!!! en toen deed ik TH op en toen zat hij rustig te luisteren en ging toen bedelen!!! en toen gaf ik hem niks (geen zonnebloempitje ofso) en toen viel de effe laterz in slaap!!!!!!

    Mijn hondje gaat zoo altijd voor de tv staan met haar kopje scheef als ik een van de live dvd's vn TH opzet:P
    Dat gegil is zo redelijk hoog van toon en dan gaat ze altijd met haar koppie scheef daar naar staan kijke..als je n hoge noot op de piano speelt is dat ook, hoor:P
    Maar gwn, dat ze dat bij TH doet vind ik veel cooler:D


    Live for something or die for nothing

    Ik heb geen hond of kat ¬¬
    MAAR WEL EEN NEEFJE!
    en die is verliefd op Bill, ik heb hem getraind als hij bill ziet dat hij een kus moet geven... Dus Bill pas maar op als we je in het echt tegen komen xD
    Hij kan al zeggen:"Bill is mooi" xD

    haha, ik heb ook een neefje...
    En weet je wat die doet??
    de eerste keer toen ie op mijn kamer kwam keek die zo is int rond en toen vroeg die "wie is dat raar meisje?"
    ik dacht dat hij op mijn poster van paramore hayley bedoelde en ik zei dan: "dat is Hayley, maar die ken je niet, hoor." en hij: "Amaai, Hayley heeft rare haren...zoo...omhoog??!! precies een zwarte leeuw!!! Zoals van mijn dierentuin eentje, maar dan een zwarte!" jhaa, toen had ik duzz door dat hij Bill bedoelde met 'dat raar meisje':|


    Live for something or die for nothing

    (...)

    Misschien denkt je kat wel dat Bill een tijger is dat hem wil opeten en wikt hij laten zien dat hij sterker is! Wat nou kan toch? XD


    Wahaha x'D.
    Wie weet, of ze is jaloers op Bill's wilde zwarte haren x).
    Zijzelf is spierwit O.O x)
    Maar echt, elke keer dat ze Bill ziet kromt die haar rug en begint diee t zo ssssh'en ;o
    Dan wordt het eng.
    het wordt nooit iets tussen mij en Bill door dat raar wijf xD. Maar Tom mag ze wel.. :9~
    Gestoorde poes (':


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)

    Wahaha x'D.
    Wie weet, of ze is jaloers op Bill's wilde zwarte haren x).
    Zijzelf is spierwit O.O x)
    Maar echt, elke keer dat ze Bill ziet kromt die haar rug en begint diee t zo ssssh'en ;o
    Dan wordt het eng.
    het wordt nooit iets tussen mij en Bill door dat raar wijf xD. Maar Tom mag ze wel.. :9~
    Gestoorde poes (':


    >.o' alle witte katten hebben een hekel aan Bill :O Serieus ik heb ook een witte kat, en als die op mijn kamer komt begint ze te brommen-net een hond-en dan staat ze meestal voor die giga poster van Bill aan mijn deur x3 en dan gaat ze effe verder dan staat ze aan zo'n giga poster van Tom en dan begint ze te kroelen, ik heb ook en zwart/grijze kat en die is totally in love with Bill =3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    >.o' alle witte katten hebben een hekel aan Bill :O Serieus ik heb ook een witte kat, en als die op mijn kamer komt begint ze te brommen-net een hond-en dan staat ze meestal voor die giga poster van Bill aan mijn deur x3 en dan gaat ze effe verder dan staat ze aan zo'n giga poster van Tom en dan begint ze te kroelen, ik heb ook en zwart/grijze kat en die is totally in love with Bill =3


    Thahahaha x'D.
    Hmm, Dat moeten we aan Bill vertellen! ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)

    Thahahaha x'D.
    Hmm, Dat moeten we aan Bill vertellen! ;o


    ;O Nee, hij zou er kapot van zijn om te vernemen dat de witte katten hem haten!! ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat schattig! Wie is er nou geen fan van Tom hea :P


    you're my favourite part of the day ~

    haha zeker lief!!
    mijn nichtje van bijna 1 is ook weg van Tom:P ze geeft hem altijd kusjes:P en Bill vind ze eng:O:8


    It's not what you say, it's about the way you say it.