• Op de terug weg van Londen begon ik met P te praten dit was in juni? Op msn hadden we hele gesprekken en we wouden naar de bioscoop gaan hij zei op msn al dat hij me wat wou vragen. Uiteindelijk hebben we even niet gepraat en een week later had hij een vriendin.. Dus ik vind hem een player, nu praten we weer zie ik hem meerdere keren op school maar nu komt het: als ik langs hem loop, wil ik geen jas aan die vind ik lelijk, moeten mijn haren goed zitten en lach ik altijd naar hem. Ik kijk overal of ik hem zie. Mijn vriendinnen plagen me de hele tijd dat ik hem leuk vind. Maar ik weet het niet hoor, sorry dat moest ik even kwijt.
    En aangezien ik denk dat hij hopeloos op zoek was toen weet ik het niet.

    Edit: laatst had ik een video chat met mijn nichtje en hem, was super leuk. En toen begon hij weer te smsn toen vond ik het niet leuk en was kortaf op msn maar nu?

    Okee, thank you ik begin er niks mee ;D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 20:59 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    je bent niet de enige, D:
    ik stalk ook een "onbekend" iemand zonder diegene leuk te vinden.
    -als ik je verhaal nu snap-


    They fell in love, didn't they?

    Je vind hem leuk. Dat is duidelijk (:
    Maar als hij een player is, dan wil je daar niets mee te maken hebben.
    Zulke jongens zijn niet goed voor je.
    Maar of hij dat effectief is, dat weet ik natuurlijk ook niet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -kuch- NIkki is verliefd -kuch-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tranquillity schreef:
    Je vind hem leuk. Dat is duidelijk (:
    Maar als hij een player is, dan wil je daar niets mee te maken hebben.
    Zulke jongens zijn niet goed voor je.
    Maar of hij dat effectief is, dat weet ik natuurlijk ook niet..


    Idd, hij heeft niet de ene vriendin naar de andere maar wel toevallig dat hij toen een week later er wel een had


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Idd, hij heeft niet de ene vriendin naar de andere maar wel toevallig dat hij toen een week later er wel een had

    Dat is inderdaad wel toevallig.
    Maar misschien dat hij ook al goed contact had met dat meisje?
    Terwijl jullie vriendschap groeide..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel toevallig.
    Maar misschien dat hij ook al goed contact had met dat meisje?
    Terwijl jullie vriendschap groeide..


    Ik weet het niet maar hij deed toen al op msn alsof hij me leuk vond en mijn ma dacht ook dat hij hopeloos opzoek was D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Ik weet het niet maar hij deed toen al op msn alsof hij me leuk vond en mijn ma dacht ook dat hij hopeloos opzoek was D:

    Hmm. Dan zit de kans er wel in dat hij meteen een relatie is aangegaan met diegene die direct toehapte. Zo denk ik toch..
    Misschien moet je er hem eens over aanspreken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm. Dan zit de kans er wel in dat hij meteen een relatie is aangegaan met diegene die direct toehapte. Zo denk ik toch..
    Misschien moet je er hem eens over aanspreken?


    Dat dacht ik dus ook, en dat durf ik niet echt ;D Ach ja, ik blijf wel lachen maar niks doen ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook, en dat durf ik niet echt ;D Ach ja, ik blijf wel lachen maar niks doen ;D

    Haha, dat kunt ge natuurlijk ook doen ja ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Haha, dat kunt ge natuurlijk ook doen ja ;p


    Iig bedankt ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ooh serieus niet aan beginnen zo'n heb ik ook in mn leven gehad en ik werd er helemaal gek van en het heeft me niet goed gedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Ooh serieus niet aan beginnen zo'n heb ik ook in mn leven gehad en ik werd er helemaal gek van en het heeft me niet goed gedaan.


    Oke, ik vind het echt rot. Hij is niet echt een player maar aangezien ik niet als eerste "Toehapte" had hij een week later een ander.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Oke, ik vind het echt rot. Hij is niet echt een player maar aangezien ik niet als eerste "Toehapte" had hij een week later een ander.

    Ja dat houd je jezelf voor, maar als hij jou zo leuk had gevonden had hij niet met dat andere meisje genomen, geloof me ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Ooh serieus niet aan beginnen zo'n heb ik ook in mn leven gehad en ik werd er helemaal gek van en het heeft me niet goed gedaan.

    Dat zei ik dus ook (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat had ik ook.. met een jongen.. man ik ben wel blij dat ik deels van hem af ben.. alleen nu zit me beste vriendin er aan vast.. en dat wil ze wel zelf.. ik had net op tijd de stekker eruit getrokken.. man wat voelde ik me kut toen.. het was 1 week voordat ik op kamp ging toen ik hem niet meer wilde zien.. hij had WEER een nieuwe vriendin.. ik voelde me zo kut op kamp xD!! maar nu niet meer.. helaas zit tie nog wel bij me op school

    ik zou er ook niet aan beginnen als ik jouw was


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky