• wij komen er niet uit wat voor verhaal we gaan schrijven. dit zijn ongeveer de ideeeen:

    ... [ naam bekende voetballer] heeft de grote eer om in de wk finale te gaan spelen. Als zijn vrouw dan plotseling wordt overreden, raakt hij getraumatiseerd en hij besluit te stoppen met voetbal. hij vliegt terug naar zijn huis- waar hij 3 maanden niet meer is geweest- om voor zijn zoon te zorgen. Zijn zoon kan ook erg goed voetballen, maar [naam voetballer] verbiedt hem dit.


    dat is het oorspronkelijke idee, waar we positieve reacties op hebben gekregen. Lucie wil meer drama in het verhaal en ook ik wil wel een andere verhaallijn.

    dit is (ongeveer) Lucie's idee:
    ...[naam bekende voetballer] verliest zijn geheugen. Voortaan haat hij voetbal. [bekende voetballer] heeft ook een zoon. Deze zoon raakt erg depressief omdat zijn vader niet meer naar hem omkijkt. De zoon raakt aan de alcohol en gaat roken en eventueel drugs. Dit doet hij alleen om de aandacht van zijn vader te trekken. Zijn vader zit alleen nog maar op de bank en doet niks.


    mijn idee:
    [bekende voetballer] verliest zijn geheugen. Voortaan haat hij voetbal. Zijn zoon heeft het hier zwaar mee maar door voetbal vrolijkt hij op. Als zijn vader erachter komt dat hij voetbalt, wordt hij erg boos. de zoon gaat hem vertellen over zijn verleden en over dat hij een vet goede voetballer was. zo krijgt [bekende voetballer] stukje voor stukje zijn geheugen terug.


    ook hadden we nog het idee om de moeder erin te verwerken en dat die misschien vlucht met de zoon omdat zij gek wordt van [bekende voetballer]. zijn zoon mist hem natuurlijk ontzettend.

    wat vinden jullie hiervan?
    welk idee is het beste?
    en nog steeds welke namen geven we de zoon en voetballer?
    en titel?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 11:51 ]


    bad luck is luck 2

    Deeeeem schreef:
    Xavi is een mooie naam, beter dan jul vind ik :Y) papa villa dacht ik ook al.



    poep doos Xavi is een speler :'D we moeten nog een naam verzinnen


    When things don't go right, turn left.