• Wij moeten voor school dit jaar, 3Havo, 36 uur stage lopen. Bij een vrijwilligers instantie. Zo kun je bij een musuem stage lopen. En bij een bejaardenhuis. Ik loop stage bij de scouting groep van mijn broertje. En ik vind het er heel gezellig. Lopen jullie stage, of moeten jullie dat ook nog doen?

    Ik moet dat in de vierde gaan doen 0_0


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    In de 2e en 3e klas heb ik dat gedaan, zo'n grote onzin. Iedereen verzint er minstens 10 uur extra bij, sommige krijgen zelfs betaald voor wat ze doen, echt grote onzin. -mijn mening-

    Maar wel leuk dat jij het leuk vindt! :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Haha, hoe de fuck kun je stage lopen bij scouts? Bij ons zou dat echt onmogelijk zijn haha :'D.
    Ik heb stage gelopen in een bejaardentehuis en moet volgend jaar een half jaar stage lopen volgens mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja in april begin ik met mijn stage. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zit nu in de vierde en wij moeten 42 uur maken. Ik loop ook stage bij scouting! Hoe oud zijn de kinderen van jouw groep?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik moet geloof ik nog een LOB-stage doen voor het eind van het jaar ofzo? Alleen mijn mentor boeit dat toch niet, en die moet het controleren, dus ik doe het ws gewoon niet :'D

    Maatschappelijke stage moest ik in de 3e/4e. In de 3e liep ik stage bij de sportschool en in de 4e was ik leerlingmentor, en toen mocht ik het op kamp gaan met de brugklassers als stage gebruiken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik zit dit jaar net in de 4e dus ik hoef dat niet. Mensen in de 3e die ik ken moeten dat wel :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, ik zit nu zelfs nog op me stage, ik werk van half 9 tot half 6. En dan de hele week, een halfjaar lang (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Seeeeeeeeeerieus hoe kun je stage lopen bij scouting? |:
    Daar doe je geen flikker, of dat ligt aan ons :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb dat gedaan. Bij bejaarden, VER-SCHRIK-KE-LIJK. Over alles zeuren die mensen. Te weinig koffie, teveel koffie, te dikke plak cake enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zit pas in de tweede,
    maar ik ga misschien bij het voetballen stage lopen omdat mijn vader daar trainer is en dat 3x per week is, dus ben ik er snel van af, en kan hij me matsen:Y) Ik ga die kindjes leren schwalben (of hoe je het ook schrijft)
    -misschien bij de kapper hier tegenover
    -misschien bij mijn dansclub
    -als ik niets vind kan ik bij de concierge stage lopen, bah.
    -bejaardetehuis lijkt me ook wel leuk
    -op mijn oude basisschool


    Me so good.

    Ik heb er al 30 uur op zitten, nog 12 te gaan. S:

    Ik had de garderobe gedaan met carnaval, drie avonden achter elkaar van zeven tot drie. En ook nog geholpen met de jeugdhofzitting.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik mag niet eens zelf bedenken waar ik heen wil. We kregen een lijstje met 12 dingen waar je uit kon kiezen, natuurlijk was er maar 1 die een beetje in de buurt van mijn woonplaats was.
    Er zaten alleen maar dingen van bejaardentehuizen of met kleine kinderen bij.

    Ik ga nu dus binnenkort stage lopen bij een kinderopvang.


    “Love is a contradiction.”

    Wij moesten al in de eerste één dag ergens stage lopen. In de tweede weer, en dit jaar volgens mij ook, maar ik weet niet precies hoe lang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een stage gesprek morgen.