• Wij moeten voor school dit jaar, 3Havo, 36 uur stage lopen. Bij een vrijwilligers instantie. Zo kun je bij een musuem stage lopen. En bij een bejaardenhuis. Ik loop stage bij de scouting groep van mijn broertje. En ik vind het er heel gezellig. Lopen jullie stage, of moeten jullie dat ook nog doen?

    3HAVO?
    whuat. ik zit ook op 3HAVO maar moet geen stage lopen D:
    oh nm, ik neem aan dat het ff voor de fun is, een school 'actie' of 'uitje' zegmaar ;d

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 20:18 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moest in Mavo 2 stage lopen van 36 uur ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb vorig jaar een week stage moeten lopen bij de Bristol waar ik dan zelf voor mocht kiezen. 5 dagen hele dagen moest ik stage lopen van half negen tot zes, ik vond het echt heel erg gezellig.


    Everything is worse without music.

    ik heb hem al af met een weekje helpen met bouwdorp (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha, dat moest ik ook doen! Maar dan 24 uur. (krul)
    Ik loop stage bij de schoolkrant, lekker lui. xd
    Je mag trouwens -als jullie dat hebben- ook bij de schoolkrant stage lopen, hè. (:


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb paar weken terug stage gelopen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Moet het nog doen en ik vind het belachelijk. Waarom zou ik iets voor die klote maatschappij doen,wat heeft die ooit voor mij gedaan? Niet,zoals gewoonlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik zelf liep vorig jaar stage bij de veearts.
    \was echt vette shit kikken. mocht op me eerste stage dag meteen assistent zijn bij een operatie bij een kat.

    nu ben ik op zoek naar een stage ergen in wereld deel Azie.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    wij moeten per jaar 12 uur vrijwilligerswerk doen ergens en verder heb ik vorige week een week bij zo'n paardenhouderij gevalletje stage gelopen ;D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 20:32 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    ja, ik loop voor school stage op een basisschool in groep 5-6 kei leuk:D


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Vanaf volgende week maandag loop ik stage op een melkvee boerderij.

    Ik moet 50 uren stage lopen. (Maatschappelijke Stage)
    Ik zit trouwens in 3 Havo. Ik loop momenteel nu stage bij een Speeltuinvereninging. Maar ik heb nog maar 16 uur. :x
    Dus ik moet binnenkort maar eens kijken waar ik de rest van mijn uren kan vullen.

    ja ik loop stage, en daar ben ik op dit moment ook :P
    ik ben beheer ICT op het ROC gooi en vechtstreken. :P
    leuk werk maar soms ook erg saai :S


    Yume ga chikara

    Ik zit nu in 5VWO, en ik moet 12 uur stage lopen.


    It's time to be happy again.

    Ik heb al stage gelopen maar omdat ik paar keer ziek ben geweest moet ik nu nog twee dagen van 8tot5 inhalen. ):


    Sometimes it's best not to care.