• Is dat een goede combinatie?

    Want ik word binnenkort 16 en ik wil snakebites, al héél erg lang maar het mocht steeds niet ;x. Nouja, ik ben nu van plan om het van mijn verjaardagsgeld te gaan betalen en vanaf 16 kan dat als het goed is zonder ouderlijke toestemming. Hoop ik :'D
    Ik krijg trouwens slotjes, volgens mij. En misschien 's nachts een buitenboord erbij.

    Help me, slimme Quizlet mensen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vast wel toch? Ik heb ook snakebite en de achterkantjes komen niet tegen mijn tanden aan, dus ik neem aan dat het wel kan met een beugel? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmm denk het niet. Want dan kan het staafje achter die dingen blijven zitten omdat je in het begin best wel een lang staafje krijgt. Ik zal wachten tot je beugel er uit is.


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    Hmm denk het niet. Want dan kan het staafje achter die dingen blijven zitten omdat je in het begin best wel een lang staafje krijgt. Ik zal wachten tot je beugel er uit is.


    Dan ben ik 19/20 :')

    Maar ik ben deze maand nog jarig en mijn beugel komt pas in mei/juni. Dus dan kun je het sieraad al wisselen..

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 17:48 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vast wel. Een beugel zit toch goed vast geplakt, dat laat heus niet zomaar los, en beschadigd vast ook niet zomaar.
    En als je t zeker wilt weten vraag je het aan de piercer (:
    Aan de ortho moet je het nooit vragen want die zeiken het toch helemaal af haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vraag het aan een piercer? Die weet het vást wel.
    En volgens mij kan het best, want iemand die ik ken had ook een beugel en een lippiercing.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb wel eens iemand gezien die allebei had, dus dan lijkt het me van wel ;D?


    Everything is worse without music.

    Qlimax schreef:
    Vast wel. Een beugel zit toch goed vast geplakt, dat laat heus niet zomaar los, en beschadigd vast ook niet zomaar.
    En als je t zeker wilt weten vraag je het aan de piercer (:
    Aan de ortho moet je het nooit vragen want die zeiken het toch helemaal af haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kanwel ja ;d lippiercing krijg je zo'n plat achterkantje, dus het beschadigt niks.

    Ik denk dat je best wacht tot die beugel eruit is, maar je kan het altijd eens navragen aan de piercer. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    het lijkt me eerlijk gezeg niet echt handig, maar ik zou het niet weten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.