• Okay ik heb een nieuw spel bedacht het heet: Als de gene boven je stopt met quizlet dan...
    Het is de bedoeling dat de eerste een reactie echter laat over wat ie zou doen als ik miet quizlet zou stoppen. En dan de volgende moet een reactie zetten wat ie zou doen als die gene boven hem zou stoppen met quizlet! Voorbeeld:


    Ik;
    Als de gene boven mij zou stoppen met quizlet eet ik mijn hoed op.


    Volgende:
    Als de gene boven me stopt dan stop ik ook.


    Volgende:
    Als de gene boven mij stopt ga ik mijn nagels rood lakken.

    En zo verder!

    xxx


    I do not hook up.

    als Eva stopt dan ben ik al gestopt

    Als de gene boven mij stopt met quizlet ga ik zelf een lippiercing zette (A)


    I do not hook up.

    als de gene bove mij stopt
    ga ik muziek op zetten!


    I need you like a heart needs a beat

    als degene boven mij stopt met quizlet dan ga ik samen met Anouk zagen tot dat ze trg op quizlet komt

    als de gene bove mij stopt ga ik zage tot dat ze terug komt!


    I need you like a heart needs a beat

    als degene boven mij stopt dan doe ik nix want die stopt ni met quizlet

    als de gene boven mij stopt met quizlet dan zal ik dreigbrieven sturen :P


    everything you imagined, and more...

    als degene boven mij stopt dan stuur ik Scotty op haar af

    als de gene boven mij stopt dan ga ik eens naar de wc.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Als degene boven mij stopt dan zou ik mijn computer op de grond gooien, omdat ik dan haar serie heel heel hard ga missen! :Y)

    als degene boven mij stopt dan koop ik een nieuwe computer voor haar zodat ze een nieuwe account kan aanmaken

    als degene boven mij zou stoppen met Quizlet zou ik het jammer vind dat Maisa en ik onze enige fan kwijtrakenxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    als degene boven mij zou stoppen dan zou ik dat erg vinden want dan stopt Maisa mss ook en dan kan ik hun quiz niet meer maken en hun enige fan zijn

    als degene boven mij stopt haal ik Gustav er persoonlijk bij om haar er terug op te krijgen !

    update; Mensjes,ik ga van quizlet af zodat Gustav binnen de kortste keren aan mijn deur staat.

    als degene boven mij stopt dan haal ik elk persoon die zij coewl vind om haar trg op quizlet te krijgen