• Okay ik heb een nieuw spel bedacht het heet: Als de gene boven je stopt met quizlet dan...
    Het is de bedoeling dat de eerste een reactie echter laat over wat ie zou doen als ik miet quizlet zou stoppen. En dan de volgende moet een reactie zetten wat ie zou doen als die gene boven hem zou stoppen met quizlet! Voorbeeld:


    Ik;
    Als de gene boven mij zou stoppen met quizlet eet ik mijn hoed op.


    Volgende:
    Als de gene boven me stopt dan stop ik ook.


    Volgende:
    Als de gene boven mij stopt ga ik mijn nagels rood lakken.

    En zo verder!

    xxx


    I do not hook up.

    als degen boven mij stopt dan intreseert me dat geen eene zak want k ken die gene toch niet:P[ben k ook weer lekker lief he(A)]

    als degene boven mij stopt dan kan da mij geen bom sgelen ik ken haar ook ni

    Als de gene boven me stopt met quizlet zou ze nooit meer online komen (A)


    I do not hook up.

    als degene boven mij stopt dan ga ik lekke rBill gaan neuken n_n

    als degene boven mij stopt, zweer ik verslaafd te worden aan Spongebob ¬¬ n_n


    I want my bloody cheese now!^^

    Als de gene boven mij stopt zweer ik haar fan te laten van spongebob en ik Patrick n_n


    I do not hook up.

    Als degene boven mij stopt dan zal ik niet meer in haar nieuwe topics kunnen reageren ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als de gene boven mij stopt ben ik niet blij!!! Dus sgat, niet stoppen okay? x33


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    als de gene boven mij stopt ben ik een trouwe lezer+reageerder kwijt :'(


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    als degene boven my stopt dan.. KILL IK ZE *GrapJe*


    A. ikmisje.

    als degene boven mij stopt dan bestel ik iets van de site von queen of darkness

    Als degene boven me stop dan ga ik een paramore poster uit nederland bestellen en mijn klokje van de pc juist zetten (':

    Als degene boven mij stopt dan ga ik een dag niet computeren... XD (Maar ik weet ook niet waarneer ze stopt)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    als de gene bove mij stopt met quizlet
    dan ga ik ice-tea drinken! xD


    I need you like a heart needs a beat

    als de gene boven mij stopt dan ga ik koekjes bakken en dan omkopen met mijn overheerlijke aangebrande koekjes


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.