• hoi! op een vorig topic liet ik jullie weten dat een kutleraar geschiedenis de hele klas 5 A4'tjes tekst liet overschrijven. Ik heb mijn tekst braaf geschreven, net zoals de rest van de klas, maar uiteraard zijn we -ook volgens jullie tips- naar onze mentor gestapt. Nu heeft die leerkracht sommigen dit opnieuw laten schrijven. Waarom? omdat ze het niet op het juiste papier hadden gedaan. Om het in mijn woorden te zeggen: dat is nu echt mierenneuken (belachelijk gaan doen over iets pietluttig) vinden jullie ook niet? nu hebben we de straf verdeeld onder de klas zodat die arme stumperds dat niet in hun eentje hoeven te doen, maar dan gaat hij ons dat weer laten doen, daar zijn we zo goed als zeker van... maar niet meer mat ons.. we zijn van plan een georganiseerde actie tegen hem te doen, want cht ALLE leerlingen haten hem. heeft er iemand een idee waarmee we duidelijk, maar toch volgens de 'regeltjes' een actie kunnen doen? ???

    Mijn geschiedenis lerares is ook gemeen; en heks zelfs(zo noemen we haar hahah)

    ik zou het dan gewoon niet maken.


    Even a white rose has a black shadow.

    gewoon niet maken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Blijf aandringen bij de mentor en teamleiders, maar probeer geen ruzie te krijgen met die leraar. Dat zou alleen maar nadelig zijn voor jullie.
    Klaag ook bij ouders. Als zij dan weer een brief schrijven aan school, begrijpen die mensen hoe ernstig het is. Bovendien kunnen ze klachten van leerlingen nog wel eens wegwuiven, maar als er ouders bij betrokken zijn zullen ze een stuk voorzichtiger zijn.
    Succes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jullie moeten gewoon met z'n alle gaan gillen als ie nog een keer strafwerk geeft, en het dan niet maken;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zou een klacht indienen, en het gewoon niet maken.

    > Overbodige hoofdletters (dus alle hoofdletters behalve op plekken waar ze horen volgens de spellingsregels), zijn niet toegestaan in topic titels. Aangepast ^^.

    Square schreef:
    Blijf aandringen bij de mentor en teamleiders, maar probeer geen ruzie te krijgen met die leraar. Dat zou alleen maar nadelig zijn voor jullie.
    Klaag ook bij ouders. Als zij dan weer een brief schrijven aan school, begrijpen die mensen hoe ernstig het is. Bovendien kunnen ze klachten van leerlingen nog wel eens wegwuiven, maar als er ouders bij betrokken zijn zullen ze een stuk voorzichtiger zijn.
    Succes. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Discover schreef:
    ik zou het dan gewoon niet maken.

    Inderdaad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt een zak Ö Zeg gewoon waarom ze nog eens dat strafwerk moeten overschrijven. Als jullie zeggen: "[namen van leerlingen] moeten het strafwerk waar we het laatst over hadden opnieuw schrijven, omdat ze verkeerd papier gebruikt hadden" dan doen ze daar vast wel iets mee. En inderdaad jullie ouders erbij halen. En dan van de hele klas. Als elke ouder van jullie klas een mail schrijft, dan gebeurd er vast wel wat x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn leerkracht geschiedenis is grappig maar soms echt een asshole zak. M'n leerkracht wiskunde ook fysica is gewoon een vieze B****. ze haat letterlijk iedereen. Mijn leerkracht economie is gewoon een tweeling zus van leerkracht wiskunde, ze kijkt ons altijd creepy aan. M'n leerkracht godsdienst is een vies kreng, het is haar eerste jaar als leerkracht en ze voelt zich zooooooooooo zwaaaar graaf, we moeten telkens 20 uur rechtstaan voor we mogen zitten terwijl onze leerkracht engels al 25 jaar leerkracht is en het niet eens vraagt om recht te blijven staan ???
    Ik haat serieus alllle leerkrachten op de wereld oook die van jou

    Wat een asshole. Misschien kunnen proberen om een gesprek met de directeur te krijgen?

    Niet maken, en als hij je eruit stuurt gewoon een klacht bij de directeur indienen ofzo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik weet wat je doormaakt. Ik heb een natuur-scheikunde lerares en ik zit door bijna altijd alleen van vnoren. Zelfs als ik niks doe. En als ik iets vraag, wordt ze boos. Ik haat haar en ook mijn leraar tachniek. Ik had een hoofdstuk voor mijn verhaal onder zijn les geschreven, hij zag het en ik moest het voorlezen in de klas. Daarna werd ik eruit gestuurd, moest ik 3 uur nabljven en dat hooofdstuk 20 keer overschrijven:@


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one