• Onlangs kreeg ik te horen dat geboren was op vollen maan,ik vond dat best wel cool maar daarna vertelde mijn mama dat ik toen ik klein was ook slaapwandelde maar dat was maar een keer in de maand namelijk op volle maan.Mijn ouders zeiden ook dat ik vaak het lastigte was op avonden van volle maan.
    Mwa ik weet niet wat ik er van moet denken ik vind het wel cool maar ook wel raar Heeft juist Paranormal Activity gezien op dvd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gewoon toeval. Sommige mensen denken dat ze meteen paranormaal begaafd zijn als ze zoiets meemaken ofzo. -Niet lullig bedoeld.-

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 18:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Toeval, denk ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Toeval, denk ik.

    FCBarcelona schreef:
    Toeval, denk ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HopexDream schreef:
    Gewoon toeval. Sommige mensen denken dat ze meteen paranormaal begaafd zijn als ze zoiets meemaken ofzo. -Niet lullig bedoeld.-
    Ja ja dat snap ik maar ja ik heb juist Paranormal Activty gezien,als het nu een ander dagje hadden gezegt was ik geruster,snap je (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    FCBarcelona schreef:
    Toeval, denk ik.


    Never forget the things that make you smile

    Haha. Dat zal wel toeval zijn, hoewel het heel eng klinkt. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dan denk ik ook altijd zulke dingen van, jaa ik heb ook dit blabla. na enge films.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    FCBarcelona schreef:
    Toeval, denk ik.


    Hope goes lost but never dies.

    FCBarcelona schreef:
    Toeval, denk ik.


    maar wel cool:Y):Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    paranormal activity's is awsum _O_
    maar maak je geen zorgen, ik weet zeker dat je niet bezeten bent door een demon :P


    Yume ga chikara

    Er word ook gezegt dat mensen gewoon anders gaan gedragen met volle maan. Dat dan ook de meeste dingen gebeuren enzo. Dat blijkt dus gewoon heel normaal te zijn. Las ik ergens hoor, Mensen worden aggresief met volle maan. Sommige juist niet, die worden helemaal verliefd. Vage boel x)


    Sometimes it's best not to care.

    crysisof2day schreef:
    paranormal activity's is awsum _O_
    maar maak je geen zorgen, ik weet zeker dat je niet bezeten bent door een demon :P


    Het is vast gewoon toeval. (:

    Gewoon toeval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    crysisof2day schreef:
    paranormal activity's is awsum _O_
    maar maak je geen zorgen, ik weet zeker dat je niet bezeten bent door een demon :P

    die film is coewl :33


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.