• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    AAAAAAAAH OMG
    OMG
    OMG
    OMG
    OMG
    WAAAAAAAAAAT?! OMG :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik. moet. die meet&greet. winnen. O MAN DAT WORDT WAT!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil winnen :9~
    maar wie moet ik dan meenemen? ;o


    Hope goes lost but never dies.

    MIJ
    OOH
    KIES MIJ
    oke, kies Lien, zij is van Cesc


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Weetje wat je niet moet doen? Naar het nummer 'Hungry Eyes' luisteren en dan naar voetballers kijken en daaraan denken.

    Hahah, vraag of hij er nog een stuk of 10 bij doet, dan kunnen we allemaal gaan!!

    Ja omg! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik schrijf aan disease _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lol, fantasy here.

    Hahah Gvanderwiel tweet; So who's gonna be my Valentine, i don't got one yet..

    ME!!

    HAHAHA. XD


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik word hier niet goed van. Mag ik eindelijk een voetbalshirt, zeg me moeder: Ja, maar weet wel dat het echt ontzettend kinderachtig is, zeg. (cat)

    Saffier schreef:
    Ik word hier niet goed van. Mag ik eindelijk een voetbalshirt, zeg me moeder: Ja, maar weet wel dat het echt ontzettend kinderachtig is, zeg. (cat)


    Poewie waarom is het kinderachtig?
    Ajax supporters die stokoud zijn dragen toch ook Ajax-shirts (A)..
    *hetzelfde dus voor de andere clubs*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Saffier schreef:
    Ik word hier niet goed van. Mag ik eindelijk een voetbalshirt, zeg me moeder: Ja, maar weet wel dat het echt ontzettend kinderachtig is, zeg. (cat)

    Omg o.O


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxMadridista schreef:
    Poewie waarom is het kinderachtig?
    Ajax supporters die stokoud zijn dragen toch ook Ajax-shirts (A)..
    *hetzelfde dus voor de andere clubs*

    Mijn moeder vind dat ik als een 'volwassen vrouw' zo iets niet kan dragen en dat ik dan me geld verspeel aan iets kinderachtig en dat ik het beter uit kan geven bij de NewYorker of de C&A. En ze vind het stom dat ik hem niet naar school draag.