• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Saffier schreef:
    (...)
    Koop dan Messi/Argentinië shirt, die is wit met lichtblauw (nerd)
    Nee want het mag geen printen hebben. Het moet effen zijn en daarbij kan ik Messi eigenlijk helemaal niet uistaan :X


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Arg, ik ben die streams zo zat. Ik eis dat me ouders sport 1 voor me kopen en UPC naar boven aanleggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MOCMOC schreef:
    (...)Nee want het mag geen printen hebben. Het moet effen zijn en daarbij kan ik Messi eigenlijk helemaal niet uistaan :X

    tfoe ;o
    hoezo niet dan? o.o


    Hope goes lost but never dies.

    FCBarcelona schreef:
    Arg, ik ben die streams zo zat. Ik eis dat me ouders sport 1 voor me kopen en UPC naar boven aanleggen.


    Hahaha, dat heb ik ook al geprobeerd, en zelfs als ik het zelf zou betalen willen ze het alsnog niet aanschaffen..
    Sukkels dat het zijn


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MOCMOC schreef:
    Ik zit op een kunstschool. Iedereen is daar een beetje anders dan al de rest. Ik ben daar het voetbalmeisje en niemand vindt dat erg dus ik zou volgens mij echt niet uitgelachen worden als ik David Villa of Piqué op mijn rug zou hebben staan. En als ik toch uitgelachen wordt. KAN HET ME GENE FUCK SCHELEN! ik heb te lang naar andermans meningen geleeft en dat heeft me meer huilmomenten opgebracht dan de momenten wanneer ik mijn rare zelf was..

    Het maakt mij ook niet uit hoe een ander over mij denkt, maar ik wil niet dat ze me gaan pesten of telkens gaan zeggen dat ik stom of dom ben, want als ik dat elke dag krijg te horen (en dat krijg ik als ik een voetbal shirt ga dragen) dan krijg ik gewoon echt een depressief en verdrietig gevoel, voor minstens een jaar lang. Want mensen mogen best af en toe is snauwerig zijn of zeggen dat ze me niet mogen, maar om dat elke dag te moeten aanhoren...dat ga ik niet volhouden. Daarom doe ik het niet. Ik doe alleen tijdens een EK of WK me voetbaldingen aan.

    Circles schreef:
    (...)
    tfoe ;o
    hoezo niet dan? o.o


    Messi is stom ('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dit is de beste stream die ik kan vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Hahaha, dat heb ik ook al geprobeerd, en zelfs als ik het zelf zou betalen willen ze het alsnog niet aanschaffen..
    Sukkels dat het zijn


    Mijne doen dat ook nooit. Ze zeggen dat ik dan alleen nog maar voetbal kijk. Dat zal niet gebeuren. Want ik kijk echt geen bundesliga ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Dit is de beste stream die ik kan vinden.


    Qua kleuren is hij beter dan die van mij, maar ik durf die van mij niet weg te klikken.. Hij hapert niet, en straks doet die andere van jou het niet meer ofzo hehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Mijne doen dat ook nooit. Ze zeggen dat ik dan alleen nog maar voetbal kijk. Dat zal niet gebeuren. Want ik kijk echt geen bundesliga ofzo.


    Hahaha inderdaad!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MOCMOC schreef:
    (...)Nee want het mag geen printen hebben. Het moet effen zijn en daarbij kan ik Messi eigenlijk helemaal niet uistaan :X


    Hoezo kan je Messi niet uitstaan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Qua kleuren is hij beter dan die van mij, maar ik durf die van mij niet weg te klikken.. Hij hapert niet, en straks doet die andere van jou het niet meer ofzo hehe


    Mijnes hapert, maar nu heb ik al voor de 10de keer een andere.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rust, even heel snel douchen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Woaah bijna nieuw topiiiiic

    btw. wie maakt m?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 16:48 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    teehee! :9~


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Hope goes lost but never dies.