• Ik wil graag een Helix.
    Maar nu heb ik een probleem, mijn ouders willen niet meewerken, ze vinden het verminking van mijn lichaam >.<

    En ik heb veel gelezen dat het bij mensen fout is gegaan, wat is jullie ervaring hierin?
    En weet iemand hoe ik mijn ouders over zou kunnen halen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het is hetzelfde als een oorbel. Alleen zit het hoger. Als het verminking was, dan zouden waarschijnlijk heel veel mensen verminkt zijn nu.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wachten tot je 18 bent D: Dunno.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Wachten tot je 18 bent D: Dunno.


    Het mog toch al vanaf je 16e?
    Maar dan ben ik bang dat ze uitflippen ofzo..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh ja klopt. Nou je kan het gewoon doen, maar ik zou het niet aanraden, krijg je onnoemelijk veel gedonder mee en waarschijnlijk heel veel straf :/
    Misschien kun je tegen ze zeggen: dan wil ik er één op m'n achttiende verjaardag :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het =)
    Ik was wel al 18 dus ik ben dat samen met mijn nicht gaan laten schieten :p
    Nu is alles in orde maar de 2de nacht ben ik om half 8 wakker geworden en heel men oor en mijn haar was bebloed dus ja :p ik heb die dagen daarna met een watje een paar dagen geslapen.. Maar ik sliep ook op men linkerkant en men helix is langs links en nu slaap ik op men rechterkant :p


    Stop wishing, Start doing..

    Het zowieso niet doen als je ouders je geen toestemming geven. Want dan krijg je echt bonje. Gaan ze je pc enzo afpakken. Gewoon doorzeuren, laten zien dat je het echt wil. Meestal werkt dat wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uhu.. ik heb ook geen zin in huisarrest.
    Dus ik ga maar heel veel zeuren:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je kan zo'n helix gemakkelijk verstoppen onder je haar. Als je hem dus achteraf beu bent, ziet niemand het littekentje.
    Dat kan je ook gebruiken tegen je ouders.
    Tegenover als je een lippiercing pakt, dat littekentje valt dan toch wel wat harder op. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik had een helix.
    De mijne ging telkens ontsteken, dus heb ik hem eruit gehaald. Maar, je ziet nog steeds waar hij gezeten heeft, het gaatje is na 4 jaar nog steeds niet helemaal weg.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je kunt ze vanaf 16 toch zonder toestemming laten zetten? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ghehemijn ervaring.. kheb dr 2 in in een half jaar

    eerste de eerste toen 7 weken later de 2e ;P
    laten schieten [ze zeggen dat et meestal fout gaa maar ligt eraan hoe hij erin word geschoten] en ik heb niks ;D ze zijn goed ;D die bij ons schiet gwn goed ;P ik heb dr 2 me zus 4 ofzow me moeder ook 4 ofzow ;P en ze zijn allemaal nog steeds goed ;P

    haha van mijn ma mocht het dus gwn xd
    nja ik moest van haar eerst een helix voordat ik een ander piercing nam..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb er zelf 1 laten schieten bij een juwelier en dat is officieel verboden (toen ook al) maar zo veel goedkoper en het is al zo vaak gedaan dus gewoon gedaan toen, maar wil je meer zekerheid dan moet je hem laten piercen maar dan betaal je er wel veel meer voor.

    Je kan hem zo verbergen onder je haar, niemand die het ziet (veel weten het bij mij ook niet dat ik er 1 heb, ik heb hem voor mezelf niet om er mee te gaan showen) en hij deed ook helemaal geen pijn! Ik durfde nooit oorbellen te laten schieten en die heb ik dus ook niet, ik was enoooooorm zenuwachtig voor die piercing maar heb het gedaan en ik zat maar door te praten tegen een vriendin van me die mee was en toen zei ze heel droog dat die er al 5 minuten in zat en ik had werkelijk waar niks doorgehad! :)


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Ik heb er zelf 1 laten schieten bij een juwelier en dat is officieel verboden (toen ook al) maar zo veel goedkoper en het is al zo vaak gedaan dus gewoon gedaan toen, maar wil je meer zekerheid dan moet je hem laten piercen maar dan betaal je er wel veel meer voor.

    Je kan hem zo verbergen onder je haar, niemand die het ziet (veel weten het bij mij ook niet dat ik er 1 heb, ik heb hem voor mezelf niet om er mee te gaan showen) en hij deed ook helemaal geen pijn! Ik durfde nooit oorbellen te laten schieten en die heb ik dus ook niet, ik was enoooooorm zenuwachtig voor die piercing maar heb het gedaan en ik zat maar door te praten tegen een vriendin van me die mee was en toen zei ze heel droog dat die er al 5 minuten in zat en ik had werkelijk waar niks doorgehad! :)


    de juwelier wist niej eens dat het verboden was XD toch 2 keer gedaan en toen was et al verboden ;P
    maar bij hem is zow als jezelf een zweerknopje heb [wel goed ontsmetten] dan schiet hij gratis [a']
    en de goedkoopste knopjes waren 5 euro.. en me zus wou er ook 1.. dus samen gedaan..

    dus inprincipe zijn mijn zus en ik 2.50 kwijt voor 2 helixen XD
    [me zus wou de eerste en 2e keer ook 1.. ]

    me zus zei bij beide keren toen hij er bij mij in zat"JE ZEI NIKS !!"
    haha ik voelde et niej xD
    en niemand ziet bij mij ;P me haren zitten ervoor ;P
    zo kwam laatst iemand pas achter dat ik ee helix had XD terwijl hij al een half jaar zit XD

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 12:57 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    de juwelier wist niej eens dat het verboden was XD toch 2 keer gedaan en toen was et al verboden ;P
    maar bij hem is zow als jezelf een zweerknopje heb [wel goed ontsmetten] dan schiet hij gratis [a']
    en de goedkoopste knopjes waren 5 euro.. en me zus wou er ook 1.. dus samen gedaan..

    dus inprincipe zijn mijn zus en ik 2.50 kwijt voor 2 helixen XD
    [me zus wou de eerste en 2e keer ook 1.. ]

    me zus zei bij beide keren toen hij er bij mij in zat"JE ZEI NIKS !!"
    haha ik voelde et niej xD
    en niemand ziet bij mij ;P me haren zitten ervoor ;P
    zo kwam laatst iemand pas achter dat ik ee helix had XD terwijl hij al een half jaar zit XD


    Ik heb hem nu 3 jaar en bij mij weten ook heel veel het niet, en van mij hoeft het ook niet zo ik heb hem voor mezelf gezet met een gedachte erachter en ik ben er trots op :)

    Bij mij was het in totaal 15 euro, voor een sieraad, het zetten en ontsmettingsspul... Maar die juwelier bij mij wist het wel dat het verboden was maar er was nog nooit iets fout gegaan dus deden ze het nog wel.

    Oh ja! Als je hem net hebt gezet moet je niet op dat oor gaan slapen want dat doet pijn! en je moet hem wel goed schoon houden want het is wel een gevoelige plek voor ontstekingen


    dream, dare, fly!

    Gewoon laten zetten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.