• Ik wil graag een Helix.
    Maar nu heb ik een probleem, mijn ouders willen niet meewerken, ze vinden het verminking van mijn lichaam >.<

    En ik heb veel gelezen dat het bij mensen fout is gegaan, wat is jullie ervaring hierin?
    En weet iemand hoe ik mijn ouders over zou kunnen halen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Roadie schreef:
    (...)

    Ik heb hem nu 3 jaar en bij mij weten ook heel veel het niet, en van mij hoeft het ook niet zo ik heb hem voor mezelf gezet met een gedachte erachter en ik ben er trots op :)

    Bij mij was het in totaal 15 euro, voor een sieraad, het zetten en ontsmettingsspul... Maar die juwelier bij mij wist het wel dat het verboden was maar er was nog nooit iets fout gegaan dus deden ze het nog wel.

    Oh ja! Als je hem net hebt gezet moet je niet op dat oor gaan slapen want dat doet pijn! en je moet hem wel goed schoon houden want het is wel een gevoelige plek voor ontstekingen


    zlefs al heb ik een staart in zien ze et niej o-O
    heb 2 ringetjes in xd dat valt toch op ? xd
    mja ik heb het ook gwn voor mezelf vind et leuk staan en ik show er niet mee anders had ik wel elke dag me haren achter me orenxd

    en dat ontsmetting spul hadden we nog.. hebben we altijd wel in huis XD

    en idd goed ontsmetten en er niet op slapen !!

    en als hij tijdens hetslapen eruit gaat.. niet verkeerd erin prikken.. deed me ma ook.. dikke bultje erop XD kom hem ander bewegen xd en POEF er kwam vieze puss eruit XDen bloedde XD en toen korstje en nu nog klein korstje ;D bijna ovr ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga nog maar eens flink zeuren.
    En anders vraag ik hem als 'eindexamen kado'.
    Moet ik wel eerst mijn eindexamen halen:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zeg dat je het echt héél graag wilt en sluit een compromis. Werkt meestal wel (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lawrence schreef:
    Ik ga nog maar eens flink zeuren.
    En anders vraag ik hem als 'eindexamen kado'.
    Moet ik wel eerst mijn eindexamen halen:Y).


    Koop anders eerst een neppe en doe die eens in, kunnen je ouders meteen zien dat het niet zo vreselijk is :P
    Ik heb met mijn examens ook wekenlang een neppe gedragen en toen mocht het van me moeder alleen me vader was nog niet zo enthousiast en toen begin juni dacht me mam datik het toch niet ging doen omdat ik niet eens oorbellen durfde en toen kwam ik thuis met een helix en toen vond me pap hem echt zo cool haha x'D


    dream, dare, fly!

    Drie vriendinnen hebben er. Bij hun is het goed gegaan. Geen ontstekingen en ook niet door gescheurt ofzo. Ze hebben ze allemaal nu ongeveer anderhalf jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb er zelf drie, net zolang zeuren tot het mag zou ik zo zeggen (:
    en anders je ouders opbellen en zeggen dat je er eentje hebt -terwijl dat niet zo is- en dan kijken wat hun reactie is xd hahah nee grapje ;D


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb er 2 <3

    OT : zeuren? zeggen dat jij bijvoorbeeld komende tijd af gaat wassen stofzuigen of andere dingen in huis als je hem mag ?


    I solemny swear i am up to no good

    DBSK schreef:
    ik heb er 2 <3

    OT : zeuren? zeggen dat jij bijvoorbeeld komende tijd af gaat wassen stofzuigen of andere dingen in huis als je hem mag ?


    Dat is ook slim!
    Dat ga ik maar eens voorstellen:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb er 2. Binnenkort komt er nog een bij.
    de eerste is geschoten, die ging toen meerdere keren ontsteken maar nu niet meer(:
    En de 2e heb ik laten piercen, een paar maanden terug. De eerste paar nachten ging het nog gewoon bloeden, maar dat was na een week ook minder. En ik heb nu heel soms dat ik hem nog voel, maar bijna niet meer.
    Dus ga ik er lekker nog een nemen. En mijn ouders vinden het gelukkig wel goed, want ik mag mijn hele oren volzetten. (:

    Dan zeg je gewoon dat je het kan verbergen en dat het technisch gezien gewoon een oorbel is, odmat het in je oor zit en als je het niet meer wil, dat je hem er gewoon weer uithaalt.
    En als dat niet werkt, dan zeg je gewoon dat je zelf betaald(:

    Of je laat ze kiezen^^ werkt soms ook wel eens. Zeg je gewoon Of ik laat het doen bij een piercer of ik doe het zelf. Maar dan is de kans op ontstekingen wel iets groter(:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    ik heb er 2. Binnenkort komt er nog een bij.
    de eerste is geschoten, die ging toen meerdere keren ontsteken maar nu niet meer(:
    En de 2e heb ik laten piercen, een paar maanden terug. De eerste paar nachten ging het nog gewoon bloeden, maar dat was na een week ook minder. En ik heb nu heel soms dat ik hem nog voel, maar bijna niet meer.
    Dus ga ik er lekker nog een nemen. En mijn ouders vinden het gelukkig wel goed, want ik mag mijn hele oren volzetten. (:

    Dan zeg je gewoon dat je het kan verbergen en dat het technisch gezien gewoon een oorbel is, odmat het in je oor zit en als je het niet meer wil, dat je hem er gewoon weer uithaalt.
    En als dat niet werkt, dan zeg je gewoon dat je zelf betaald(:

    Of je laat ze kiezen^^ werkt soms ook wel eens. Zeg je gewoon Of ik laat het doen bij een piercer of ik doe het zelf. Maar dan is de kans op ontstekingen wel iets groter(:


    Haha, dat zei mijn vader ook al met mijn 'gewone' oorbellen. Dat ik ze zelf moest prikken:Y).
    Want dat had hij bij zijn eigen oorbellen ook gedaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    (...)

    Haha, dat zei mijn vader ook al met mijn 'gewone' oorbellen. Dat ik ze zelf moest prikken:Y).
    Want dat had hij bij zijn eigen oorbellen ook gedaan.


    haha, als ze bij mij dichtgroeien ofzo dan prik ik ze ook gewoon zelf door^^ de eerste is zo vaak gaan ontsteken dat ik hem eruit had gehaald, een paar jaar wachtte en toen was die dicht. En toen heb ik heb zelf maar weer opnieuw geprikt(:
    En dat vonden mijn ouders ook niet erg^^ Mijn stiefvader wil de volgende keer met mij mee als er nog een gezet wordt, zodat hij het voortaan kan doen(:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Smeken, denk ik? Ik heb ook heel lang moeten smeken voor mijn snakebites, maar uiteindelijk mocht ik dat ook. En als je 16 bent, ga dan gewoon heen en zet 'm :'D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 23:42 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen