• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO.

    FINALE COPA DEL REY

    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 16:49 ]


    Hope goes lost but never dies.

    FCBarcelona schreef:
    Dat wil ik ook. Maar dan van Ajax of NEC (:

    Ja, ik woon in Utrecht dus dit is echt te gek. Zie mij als hooligan daar tussen die vechtersbazen schreeuwen op de tribune!

    Saffier schreef:
    IK GA DOOD. Oké, nee, ik ga niet dood. Maar ik krijg net te horen dat we met de hele familie een keer naar een wedstrijd gaan van FC Utrecht en dan mag ik bij de fanshop wat dingen uitzoeken. -valt flauw- (krul)


    Dat is echt cool :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sowieso koop ik shirt van Nijholt als ik die zie. (nerd)

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, ik woon in Utrecht dus dit is echt te gek. Zie mij als hooligan daar tussen die vechtersbazen schreeuwen op de tribune!


    Haha, dat had ik toen ook bij NEC. Dat is echt dikke fun. Echt die mensen waren vet aardig tegen mij. Vooral toen ik boos werd toen me vader 2 minuten voor tijd al wilde gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik woon ook in Utrecht.
    Maar ik ben wel voor Ajax. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik woon in Utrecht en ben voor Utrecht, voel me er ook echt verbonden mee. Ben ook in hartje Utrecht geboren. Na Utrecht staat Ajax wel bovenaan, maar dat komt door Van Der Wiel. Ik hou van me club. Ik kan nu al niet wachten.

    Ik woon in Hengelo en ben voor Twente :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    doodheid


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke, ik kom even tussendoor haha..
    Maar, ik hoor net dat mijn oom en tante uit elkaar gaan :|
    nu is ik in shock


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Echt?! Waarom?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja ik weet het niet :O
    Ze hebben het vorige week aan mijn neefjes en nichtje verteld, en mijn moeder vertelde het net.
    Ik heb echt geen idee waarom, en eigenlijk durf ik nu niks tegen mijn nichtje te zeggen, ik ben bang dat ik het verkeerde ga zeggen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    Ja ik weet het niet :O
    Ze hebben het vorige week aan mijn neefjes en nichtje verteld, en mijn moeder vertelde het net.
    Ik heb echt geen idee waarom, en eigenlijk durf ik nu niks tegen mijn nichtje te zeggen, ik ben bang dat ik het verkeerde ga zeggen.

    Hmm zou ik ook hebben, mensen, voor mijn sectorwerkstuk heb ik 70 enquetes uitgedeelt, nu moet ik die allemaal verwerken en in grafieken zetten! :l


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Volgens mij is het El Clásico-topic steeds minder populair bij de mensen.

    Arsenal - Barça in 3 daaaaaaaaaaaaays!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Arsenal - Barça in 3 daaaaaaaaaaaaays!

    Jaaaaaaaaaaaaaaa (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John