• Het verhaal achter mijn username gaat als volgt: BKCP is de sponser van de ploeg van Niels Albert. -veldrijder- En ik supporter voor hem, dus ik zag ook dat velen namen van ploegen kozen, vooral voetbalploegen. Dus waarom gene van de koers? Et voilà! (a)

    Rooftops schreef:
    Een liedje, en nu ben ik hem gewoon en verander ik hem nooit meer.(cat)

    Die van de Lostprophets? (krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Moc Moc betekend 'Ik denk aan je'. Het wordt door Carles Puyol, Cesc Fàbregas en Gerard Piqué gebruikt op Twitter als ze tegen elkaar bezig zijn en die drie zijngewoon Awesome. Daarbij is Piqué mijn celebritycrush..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik keek een aflevering van Charmed en toen werden Ierse kabouters vermoord en toen bedacht ik me dat ik Leprechaun (Ierse kabouter) wel een leuk woord vond en de wezens zijn ook leuk met hun potjes vol goud en de regenboog waarmee ze reizen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik verveelde me...xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou Tricia is mij en ik ben Tricia


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omdat een vriend van mij philip heet en ik die altijd pielipino noem dus eigenlijk een soort eerbetoon. (krul)

    hamtaro is gewoon geil en hij ownt. :')


    Life is a beautiful struggle

    In de klas zeggen we geregeld 'jij bent toch echt een baas', en toen kwam ik ineens op TheBoss.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijne is een ode aan Majoor Richard Winters die begin dit jaar overleden is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Flamingo schreef:
    (...)
    Die van de Lostprophets? (krul)


    Ja. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    een liedje van paramore


    Shoganai i ne~

    penelope was het eerste wat ik wilde maar die was al in gebruik. maar je kunt penelope ook uitspreken met een I op het laatst. dus zette ik er maar een Y neer. misschien bestaat die naam zelfs wel zo. heb ik nooit echt bij nagedacht :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik noemde mezelf altijd Jynx als ik deed alsof ik zo'n animewarrior was :3 Lang geleden.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    grizzly's zijn mijn favoriete dieren, die beesten ownen, en omdat Kellan lutz n soort van (teddy)beer is :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Morris omdat... Nouja... Morris is mijn kat :$.


    Journals