• Gisteren was ik aan 't msn'en met mijn beste internetvriend (ja die van 't liedje uit 't andere topic xd) en toen zei hij dat hij wegging, dus ik zei iets van 'Hou je niet meer van me dan?' en toen zei hij dit:

    Heb z'n naam ff weggedaan zegt: (21:11:53)
    nee want ik zou liegen als ik zeg ik hou van je, of als ik zou zeggen ik vind je aardig, of ik vind je leuk... ik hou heel veel van je zou dichter bij de waarheid zitten ;)


    Wauw.. ik vond het wel heel lief.. maar.. tja, ik weet niet wat ik er nou van moet denken? Hij is van internet, dus ontmoeten zal d'r waarschijnlijk toch nooit inzitten.. We hebben wel afgesproken te meeten over 3 jaar, als hij (of ik) een auto heeft, maarja ik weet niet of je zo lang wel vrienden zou blijven met iemand via internet?

    Maar om 't kort samen te vatten, ik vond het dus lief xD

    Heeft iemand ook wel eens zoiets liefs tegen jou op msn gezegd? Zo ja, wat?


    “Love is a contradiction.”

    m'n ex zei; wat het ik toch laten gaan?

    Dat zei hij toen we na anderhalf jaar terug begonnen te praten. Nu negeert hij mij...


    None but ourselves can free our minds.

    MICKEY schreef:
    Aghhh, dat is zo schattig :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Successful schreef:
    m'n ex zei; wat het ik toch laten gaan?

    Dat zei hij toen we na anderhalf jaar terug begonnen te praten. Nu negeert hij mij...

    Wat stom dat hij jou zo negeert! Ja, hij mag er wel eens over nadenken over wat hij heeft laten gaan. Maar wees blij dat hij je heeft laten gaan. Want hij verdient jou niet, vind ik.
    Jij verdient beter (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Toen ik nog met mijn ex samen was zei hij ook vaak lieve dingen op msn, als ie een keer online was dan :'D


    -

    je weet amper wie hij echt is... Als ik jou was zou ik hem maar niet vertrouwen hoor! Straks is het loverboy ofso. :O we heben laatst nog iemand op school gehad, over loverboys.
    Maarjah, wat jij wil.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:06 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StandardYou schreef:
    je weet amper wie hij echt is... Als ik jou was zou ik hem maar niet vertrouwen hoor! Straks is het loverboy ofso. :O we heben laatst nog iemand op school gehad, over loverboys.
    Maarjah, wat jij wil.

    Tja.. daar moet je ook aan denken natuurlijk..
    Misschien zou ik beter kunnen wachten tot ik ouder ben? Of afspreken bij iets groots, een concert ofzo..


    “Love is a contradiction.”

    KwakKwak, waarom wist ik dat niet? :o

    Ik vind het alleszins wel schattig. ^^
    Ik heb ook ooit eens een internetlief gehad en we spraken dan gewoon bij mij thuis af. Dat was erg leuk. ^^
    - Alleen was ik toen wel 11 :'D -


    Let the Night embrace you

    Tangled schreef:
    (...)
    Aww, die's ook lief <3


    daarom ist nu ook mn LIEFje he xD -flauwe humor-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ga gewoon samen naar een evenement :) hoef je nog niet eens te zeggen wie je treft enzo :P

    (castlefest, elf fantasy fair)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Aah, wat lieff! Mijn vriendin en ik msnen ook altijd hele lieve dingen, en een jongen zei ooit eens op msn dat hij de wereld voor mij zou willen ruilen. Best wel lief, maar jammer voor hem was ik niet verliefd op hem.
    Verder: ik heb ook een goede internetvriend en we zijn nu al ongeveer een jaar aan het mailen en bellen enzo, en we hebben nog steeds evenveel contact als aan het begin! En als zijn ouders niet zo moeilijk hadden gedaan waren we allang naar elkaar toegegaan, zo ver wonen we namelijk niet bij elkaar uit de buurt. Maar ik weet niet hoe dat bij jullie zit...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tangled schreef:
    En ook toen ik voor de kerstmusical op school auditie had gedaan (die heel goed ging, de jury moest steeds lachen om m'n grapjes en keken alsof ze er blij mee waren) maar ik niet door was, zei hij ook iets van 'dat hij me veel beter vond dan al die anderen en dat ik altijd zijn ster zou blijven'..
    Misschien is 't allemaal wel wat slijmerig, maar ik vind 't stiekem allemaal zo lief xD


    Heb je hem eigenlijk ooit met de cam gezien enzo? Want als dat niet zo is, zou ik maar oppassen. Als dat wél zo is, vind ik het erg lief (:


    We accept the love we think we deserve.

    Impression schreef:
    (...)

    Heb je hem eigenlijk ooit met de cam gezien enzo? Want als dat niet zo is, zou ik maar oppassen. Als dat wél zo is, vind ik het erg lief (:

    Ik hem wel, maar hij mij niet xD


    “Love is a contradiction.”

    Ahww, wat liefff.