• Jou aller aller grootste droom, die je wilt waarmaken! Waar je echt gelukkig van word? Maakt niet uit wat het is, een baan, iemand, wat dan ook, wat is jou droom?

    Mijn droom is mijn eigen boek uit te geven, en ik ben al aardig opweg, ik ben eigelijk al heel gelukkig, ik heb een lieve vriend, leuke vrienden, lieve familie etc.. Maar ik denk dat dit het gewoon helemaal af gaat maken, dat ik echt helemaal gelukkig ben!

    Tell me?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb geen droom, niks om naartoe te leven.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn droom is bekend te worden met schrijven, denk ik;
    En Justin Bieber ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 23:50 ]


    <3

    Klinkt heel dom, maar ik wil al sinds ik 8 ben een Miele keuken, een donkerrode, zoals in Taste of Life (:
    /ja, obsessed.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn grootste droom: Olympisch kampioen judo te worden.

    Maar opzich ben ik wel gelukkig met kleine dingetjes zoals gewoon weer met DD en F gezellig weer bij elkaar zijn en lol maken. Daar verlang ik echt naar

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 23:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een jongen die er altijd voor me is. Zelfs bij zijn vrienden, op school. Gewoon over al. Die altijd lief voor me is. Dus niet het ene moment van dat ie echt twijfelt of zo. Ik zit nu met zo'n persoon. ;s het ene moment denk je dat ie je leuk vind. het andere moment dat ie 't allemaal niet weet. erg wazigg.


    Smile and live.

    Ik heb geen 'grote' droom, maar een hele hoop kleine.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Deserted schreef:
    Ik heb geen 'grote' droom, maar een hele hoop kleine.


    Ik ook, maar dit is echt een van die dingen die ik echt wil waarmaken, zeg maar, do you have one of those?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Pickwick schreef:
    Ik heb geen droom, niks om naartoe te leven.


    Dat heb ik dus ook.


    Your make-up is terrible

    Zangeres worden,Ken je Sharon van "Within Temptation?
    Zo kan ik ongeveer zingen :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Zangeres worden,Ken je Sharon van "Within Temptation?
    Zo kan ik ongeveer zingen :').


    Yes, I know her! Ah awesome, !!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn droom is eigelijk rijk worden maar ik ga het bij de realiteit houden dus, ik wil gewoon gelukkig zijn =)


    Stop wishing, Start doing..

    - Johnny Depp ontmoeten (cool)
    - Naar Amerika, en oneindig gratis veel shoppen <'3
    - Een gelukkige toekomst, & een leuke jongen ontmoeten x], goeie opleiding enzo hoop ik ;]

    Denk ik...

    Justin bieber ontmoeten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Naar Barcelona gaan en daar gelukkig worden.


    Hope goes lost but never dies.

    Voor een paar maanden naar Amerika te gaan met mijn beste vriendin=]


    Learn who you are before someone tells you who you should be.