• 3 hoeraatjes voor.. mijn scheikundeleraren! niet dus. Pff, wat heb ik hier toch een hekel aan.. maar ik moet dat practicum morgen toch doen. Dus lieve Q'ers, help mij: weet iemand wat een aminecomplex is? danku, danku. <3


    It's time to be happy again.

    geen flauw idee, wij hebben nog geen scheikunde


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Wat? Ik zit daar nog niet met mijn leerstof. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gelukkig had ik scheikunde alleen in de derde en kon ik het daarna laten vallen. (:
    sorry, ik kan je niet helpen. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik heb allang geen natuur-scheikunde meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Square schreef:
    Ik heb absoluut geen idee. Google het anders, of misschien weet wikipedia wel iets.
    Succes. (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    natuur/scheikunde heb ik -gelukkig- niet meer in mijn vakkenpakket zitten,
    ik zou het niet weten (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Amino Complex
    Snelle spieropbouw en herstel van de spieren!
    Amino Complex van VitaminSports bevat het complete spectrum van essentiële en niet-essentiële aminozuren. De verhouding aminozuren is gelijk aan de verhouding zoals die in het menselijk lichaam voorkomt.

    Daardoor wordt dit Amino Complex tijdens of na de training snel opgenomen voor herstel en onderhoud!

    Aminozuren zijn de bouwstenen van onze spieren: zonder aminozuren is het onderhoud en de groei van spierweefsel onmogelijk. Amino Complex is een hoogwaardig aminozuurpreparaat dat een positieve invloed heeft op spieronderhoud en -opbouw van toegewijde sporters. Amino Complex bevat speciale di- en tripeptiden die sneller worden opgenomen dan losse enkelvoudige aminozuren.

    Je hebt het fout geschreven. Ik dacht al. Ik ken geen aminecomplex maar wel Amino Complex. Zijn dus gewoon van die pilletjes die sporters nemen, om hun spieren na hard sporten te herstellen. :)


    Love sheds light one the darkest of times