• Ik verveel me weer eens dood dus ik wil wel eens weten of er nog mensjes zijn met leuke story's?
    Ik zoek geen JB-story's, TH-story's, HP-story's en voetbalstory's. Voor de rest: Kom maar op! :9~


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    If a thing isn't worth saying, you sing it (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Let the game begin [SAW]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Animal Love [with o.a Wolverine and Sabretooth
    samenvatting:

    Ann Diamond is een gewelddadige mutant die hoort bij een team die dingen zoekt voor 'project X'. Wat het is of inhoudt weet ze niet. Op een dag komt ze haar oude vrienden weer tegen. Wolverine (James Hamlett) en Sabretooth (Victor Hamlett). Ze wordt hopeloos verliefd op hun, maar voor wie moet ze kiezen?


    de mannenverslindster
    samenvatting story:
    Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge?..


    hopelijk vind je de story's leuk!
    ik heb ook nog een story over Lucius Malfoy maar daar hou jij niet van dus..


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    De stories van Square. Ze zijn geweldig :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    meermeermeer mensen :Y)


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Behind the mask.
    Het gaat over een meisje dat in een villa terecht komt vol vampiers en dan komt ze erachter dat mensen niet meer uit de villa kunnen. Een van de vampiers doet zich voor als iemand die haar wilt helpen en beschermen, maar eigenlijk wilt hij haar voor zichzelf en uiteindelijk wordt hij écht verliefd op haar. Dan zit ie dus met dilemma ^-^

    Black Snow.
    Het gaat over 2 volkeren, 1 prins en 1 prinses.
    A forbidden love story 8D
    What are they gonna do? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doden lied

    Het begon allemaal zo onschuldig.
    Niemand dacht aan onheil en dood.
    Het bleef verder gaan
    Totdat het haar insloot.
    Telkens een deel van het lied
    Dat niemand begreep
    Alleen zij hoorde het.
    Terwijl hun tijd verstreek.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien Ladies, Bugs & Ladybugs? Het gaat over onbekende personen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha die stories niet, maar misschien wel een Taylor Lautner story? (A)


    JDN.

    The bravery of a beauty ;d


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.


    Here is the place where I love you <3