• Ik ben op zoek naar een koptelefoon omdat ik oortjes gewoon vre-se-lijk k-t vind. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met zoeken help

    Ik wil absoluut GEEN beats want die vind ik niet mooi en ze zijn donders duur, ik wil er maximaal zo rond de 50 euro aan uitgeven..
    Een leuk kleurtje zou leuk zijn maar het belangrijkste is natuurlijk dat er goed geluid uitkomt..

    weet iemand sites waar je dit soort koptelefoons kunt vinden?

    Ik heb een zwarte van sony, een hele goede vind ik.


    26 - 02 - '16

    bedankt, ik zal even kijken!

    Sennheiser 500 D ofzo, kost 20 euri en komt heel goed geluid uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh ik vind die nieuwe Philips zo vet, wacht ik zoek ze op.
    Deze:


    Maar ik vind zelf deze het mooist:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Skullcandy lowrider, kwaliteit van het geluid is goed, je hoort de omgeving niet, hij is in vele kleuren -ik heb hem zelf in het zwart/roze- en hij kost maar 40 euro, te krijgen bij de mediamarkt.









    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb gewoon een hele goedkope van de Hema die ik alleen gebruik als ik op vakantie ga .. haha
    verder houd ik het toch liever op oortjes.


    To love is to destroy.

    Scullcandy. Ik zelf heb er een gekocht voor 40 euro en die bevalt prima.
    Edit: Net zo'n een als SPECS, alleen dan in een ander kleurtje. (:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:46 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb deze:


    26 - 02 - '16

    Ik weet de prijs trouwens niet.. moet je even opzoeken hhaha;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij de action heb je soms hele mooie en hele goede.
    Bij de blokker ook. en verder weet ik niet zo goed.


    http://www.large.nl/search/koptelefoon/#!/search/koptelefoon/?searchterm[]=koptelefoon&mode[]=search&sort=relevance&layout=list_small&items=20&page=1

    Xx


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb allemaal koptelefoons van studio kwaliteit :3
    A.k.a koptelefoons met een goeie beat, ik heb zelf een Sony Studio iets achtig, maar geloof dat die al niet meer te krijgen zijn.
    Had hem vorig jaar uit Duitsland gehaald.
    Maar zelf vind ik Beats een beetje slecht :$ Als ie op een HP laptop al crap klinkt, terwijl je dan zou verwachten dat 'ie super goed moet zijn voor het geld dat je er eigenlijk voor betaald, dan trek ik ook mijn twijfels bij die koptelefoons. But, yuah, je moet denk ik de koptelefoons hebben die goed je oren afsluiten, heb je mooier geluid :3

    Meestal zijn die van ronde vorm mooi en niet te groot, want die van mijn opa met Philips en die van mij met Sony, zijn beide fijner om te dragen dan eentje die ovaal is, maar dat ligt denk ik aan jezelf.
    Misschien moet je eens naar de Media Markt, Saturn of een andere winkel gaan waar ze die dingen verkopen :3
    Kun je zelf misschien oordelen. Die van mijn opa kostte een aantal jaar geleden 25 euro, die van mij kostte een jaar geleden 29 euro :3


    Yongguk & Daehyun <33

    Bij de Hema. Prima geluid en lekker lang koort eraan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Bij de Hema. Prima geluid en lekker lang koort koord eraan.
    Precies dit en het is niet duur ,maar €15,50.


    Shoganai i ne~



    Mijn koptelefoon van de TnB, met een Britse vlag als je ervoor bent. Weet alleen wel niet meer hoeveel het gekost heeft :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hetalia schreef:
    (...)Precies dit en het is niet duur ,maar €15,50.


    Soms denk ik dat ik niet in Nederland geboren ben...


    #WWED - What Would Emma Do?