• nou, ik vind dus een jongen superleuk,
    en met kerst had ik hem een brief geschreven enzo, en hem aan hem gegeven toen we terugkwamen van een klassenuitje naar Amsterdam. en die had hij aangenomen.
    Maar vandaag sprak ik dus met een groep vrienden, en daar zaten ook zijn vrienden tussen, zegmaar.
    en toen kwamen we op valentijnsdag, en toen zei zo'n vriend van hem:
    "ja, hij heeft ook van een meisje een brief gehad toen ze terugkwamen van Amsterdam, maar die had hij gewoon niet opengemaakt."
    dus al die vrienden: noooooh wat zielig voor dat meisje!
    maar ze wisten dus niet -niemand trouwens- dat ík die persoon was die die brief dus had geschreven.
    en nu ben ik heel verdrietig en boos en loop echt met een kutgevoel..

    ik moest het gewoon even kwijt. (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Awh dat is echt gemeeeen

    jeetje wat gemeen,
    weet je de reden ook? ;o
    vind hij jou niet leuk?

    sterkte (flower)

    Dikke naaistreek van die jongen. Hij is je niet waard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt gemeen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat n sukkel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Awh dat is echt kut ;_;


    -

    dankjulliewel,
    hij vind me niet leuk nee,
    das wel duidelijk (:
    maar hij is zo leuk, ook al weet ik dat hij me dus niet waard is.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Dat is gemeen, dan verdien JIJ zoveel beter, neem dat van mij aan. xd .____.


    Save me from myself.

    FCBarcelona schreef:
    Dikke naaistreek van die jongen. Hij is je niet waard.

    Ik vind het vervelend voor je, maar hoe weet je zo zeker dat zijn vrienden de waarheid spreken? Jongens zeggen wel vaker dat soort dingen om 'stoer' te doen. Misschien heeft hij hem wel gelezen maar weet hij gewoon niet wat hij erop moet zeggen omdat hij je bijvoorbeeld niet wil kwetsen, dat kan ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Misschien heeft hij hem wel degelijk geopend? Weet je hoe nieuwsgierig jongens worden als ze zo'n brief krijgen!
    Puur stoerdoenerij waarschijnlijk dus.

    Aan de andere kant, als je er verder niks meer van hebt gehoord, is het denk ik toch niet wederzijds =(


    ars moriendi

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Stekelenburg schreef:
    Misschien heeft hij hem wel degelijk geopend? Weet je hoe nieuwsgierig jongens worden als ze zo'n brief krijgen!
    Puur stoerdoenerij waarschijnlijk dus.

    Aan de andere kant, als je er verder niks meer van hebt gehoord, is het denk ik toch niet wederzijds =(


    Ja, idd. Jongens zijn ECHT nieuwsgierig, net zoals meisjes trouwens..
    Dus ik denk ook wel dat hij het heeft geopend. Maar ik denk Jammer genoeg voor jou dat het niet wederzijds is..(huil)

    Maargoed, sterkte (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zullen we 'm met z'n allen op Valentijnsdag (morgen) in elkaar kicken:Y)


    Fat chance.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het vervelend voor je, maar hoe weet je zo zeker dat zijn vrienden de waarheid spreken? Jongens zeggen wel vaker dat soort dingen om 'stoer' te doen. Misschien heeft hij hem wel gelezen maar weet hij gewoon niet wat hij erop moet zeggen omdat hij je bijvoorbeeld niet wil kwetsen, dat kan ook.


    hmmm misschien heb je gelijk,
    ik hoop het maar. maarja, ik snap niet waarom je over zoiets stoer zou doen.
    lekker met iemands gevoelens spelen, LEUK! -_-


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...