• Ja, ik ben het gewoon echt helemaal zat.
    Ik heb een broertje, hij is tien jaar en hij doet me in ALLES na. Eerst viel het wel mee en vond ik het nog wel schattig enzo. Maar nu is het echt niet leuk meer. Hij luistert opeens naar mijn favoriete muziek, hij leest de boeken die ik lees, draagt opeens vaak een hoedje, schrijft verhalen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Ik snap dat hij 'op zoek is naar zichzelf', zoals mijn ouders het zeggen, maar ik vind het nu echt heel irritant worden.
    Hij heeft bijvoorbeeld sinds kort een stereo waar je ook een usb stick in kunt stoppen met muziek en hij heeft die stomme usb stick van hem in mijn laptop gestopt en al mijn muziek erop gezet om die vervolgens elke dag te gaan draaien.
    Nu denk je vast, beter dan dat hij van die rotmuziek draait, maar ik heb serieus liever dat hij rotmuziek draait!
    Ik bedoel, het is MIJN muzieksmaak, niet die van hem!
    Ik vind dat hij maar snel zijn eigen stijl (niet alleen in muziek maar in alles) moet gaan vinden ofzo. Want het is echt niet leuk meer.
    Ik heb hem al vaak laten merken dat ik het niet leuk vind, maar dat helpt niet.

    Weet iemand wat ik dan wel kan doen om ervoor te zorgen dat dit stopt, want ik word HELEMAAL gek!

    Bedankt voor het lezen van dit gezeik (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo was mijn broertje ook altijd -nu nog steeds wel een beetje-, maar ik zou het gewoon negeren als ik jou was, verder kun je er toch niet echt iets aan doen. ;o

    Dat lijkt me irritant.. Maar ik denk dat hij je muziek wel snel zat is x) Niet lullig bedoeld, maar als hij eerst niet dezelfde smaak had zal deze (hopelijk) minder zijn :) En dat hopelijk ook met derest!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Maak stiekem een aparte map met liedjes die hij wél mag draaien? (:
    Ik zou niet weten hoe je dat moet oplossen. Ik heb een nichtje dat mij ook in veel nadoet, en ik heb dat ook nog niet opgelost. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jij overdrijft haha. Hij is 10.. Kom op.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 22:44 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stekelenburg schreef:
    Ach, dat is de leeftijd. Mijn broertje heeft ook zo'n periode gehad. Gaat wel weer over.

    Voel je eerder gevleid! Hij ziet jou als zijn voorbeeld


    We accept the love we think we deserve.

    Alien97 schreef:
    zet een wachtwoord op je computer! :) Kan hij ook geen liedjes afpikken :O

    slim xD gewoon met hem gaan praten (lol)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Maak toch geen drama van zoiets.
    Dat je je er aan ergert, ja. Ik snap wel dat het irritant is, maar kom op. Hij is 10 jaar.. Laat hem toch. Hij is je kleine broertje voor iets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ga k3 muziek luisteren en doe alsof je dat leuk vind. en nog meer van die dingen. misschien dat hij dan ophoudt? :Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik snap jou wel. Toen ik fan was van Tokio Hotel, werd mijn zusje dat ook opeens en toen ik mijn kamer ging behangen met posters, ging mijn zusje dat ook opeens doen. Ik irriteerde me echt kapot aan haar :')
    Maarja, jij wordt ouder, je broertje wordt ouder en dan groeien jullie er wel overheen (:
    Ik zou het nu echt super vet vinden als mijn zusje van de zelfde muziek zou houden als ik. Kunnen we mooi samen naar concerten enzo :Y) Maar helaas.. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lawrence schreef:
    Ik zou het ook irritant vinden..

    Ik snap wel datje het irritant vind hoor..

    Pirates schreef:
    Ik vind dat eigenlijk dat je een beetje overdrijft. Het kan inderdaad erg vervelend zijn, maar het is eigenlijk gewoon een compliment voor jou hoor. 8D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.