• De stelling van vandaag luidt:
    Door elkaar vaak op MSN te spreken, krijg je sneller ruzie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gedeeltelijk mee eens.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.

    @Progeny, dat heb je goed uitgelegd :Y)

    Mee eens, heeft ervaring..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, ervaring :l


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carousel schreef:
    @Progeny, dat heb je goed uitgelegd :Y)


    Haha, dankje!(;


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nouu.. bij 1 iemand heb ik alleen ruzie op msn.. int echt zegmaar ontstaat er nooit ruzie. serieus ik erger me daar dood aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gedeeltelijk,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Eens, als je elkaar niet recht aan kijkt of hoort zeg je veel makkelijker dingen die je anders nooit zou zeggen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    wtf voor een stelling is me dat nu.
    lol neen.