• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Reina Suela
    Gezellig? Ze kon zichzelf niet echt omschrijven als gezellig.
    Van verschillende kanten werd ze nog vragend aangekeken, ongemakkelijk verschoof ze iets op haar stoel. Blijkbaar waren ze niet gewend aan nieuwelingen.
    Haar blik sloeg ze op, kort bekeek ze de ruimte. Het was warm, en de lucht werd gevuld met de aroma's van drank, sigarettenrook en verschillende stemmen. Ieder ander mens zou het hier geweldig vinden, in plaats van doodeng.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:42 ]


    -

    Michael Ren
    Omdat ze stil bleef hield ik mijn klep ook maar even, en liet haar wennen aan de omgeving. Ik was neit echt gewend aan stille mensen, het was vreemd. zou ze niets te zeggen hebben?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Toen een handvol luidruchtige jongens binnen kwamen, schrok ze op. De groep verplaatste zich in een snel tempo van een tafeltje met leeftijdsgenoten, naar de bar en daarna kwamen ze hun richting op. Vrolijk begroetten ze Michael.
    Achterdochtig bleef ze zitten, haar blik strak op hen gericht.


    -

    Michael Ren
    'Hey jongens!' riep ik vrolijk toen Jace, Loren en wat andere vrienden van ons mijn kant op kwamen. Er werden wat nieuwschierige blikken naar reina toegeworpen en stoelen bijgetrokken.
    'Dit is Reina, een vriendin van me,' vertel ik glimlachend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Ongemakkelijk haalde ze een hand door haar zwarte lokken, die nog steeds een vage, blauwe glans leken te hebben. Toen een van de jongens nietsvermoedend naast haar ging zitten, schoof ze een stukje de andere kant op.
    Haar blik sloeg ze neer naar het tafelblad, zorgvuldig hun ogen vermijdend.


    -

    [Bluh, ik meot huiswerk doen enzo >.< *loopt gigantisch achter8 ik ben rooond half negen hier weer]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okee, tot dan <3


    -

    *gaap*

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:59 ]


    -

    humhumhumhumhumhum.

    *gooit steentjes naar Lizz en Laura*
    I'M BORED O_O

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:39 ]


    -

    Hayhay :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lauraa, finally *O* !

    ik verveelde me net zo, dat ik een achterlijk lange Leyla-post heb :3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:03 ]


    -

    Post maar, I'm ready for it :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Rustig duwde ze de deur weer dicht, en liet haar goudbruine ogen naar de bank glijden. Een onwillekeurig glimlachje verscheen rond haar lippen toen ze zag dat Vedran nog sliep. Die kans had ze gepakt om naar haar huis te gaan en zich om te kleden, om daarna gewoon in haar mensengedaante weer terug te lopen. Hij zou het er waarschijnlijk niet mee eens zijn geweest, maar ze had ervoor gezorgd dat niemand haar zelfs maar deze buurt in zag komen.
    Met een van haar handen streek ze de sneeuw uit haar lange, goudblonde lokken, die ze even snel had gewassen. De vlokken gleden over haar dieprode, aardig strakke truitje naar beneden. De stof was zacht, glad en warm, perfect voor het koude weer.
    De vloer was stevig, en toen ze naar de bank liep maakte die dan ook geen enkel geluid. Voorzichtig ging ze naast Vedran zitten, liet haar blik over hem heen glijden. Als hij sliep zag hij er in ieder geval minder eng uit. Haar vinger streek langs de stoppels op zijn kaak, waarna ze haar hoofd tegen zijn borst liet leunen en haar ogen weer even sloot.
    Onwillekeurig gingen haar gedachten weer uit naar de dag ervoor. Ondanks dat Vedran haar lichaam op een manier leek te behandelen die haar volkomen vreemd was, zou er heel wat voor nodig moeten zijn wilde hij haar ontmaagden. Of hij zou haar letterlijk gillend gek moeten maken, of ze zou echt iets voor haar moeten gaan betekenen. En andersom ook. Maar hoe groot was die kans?
    Een zucht ontsnapte over haar lippen, en ze opende haar ogen weer wat. Vedrans borst ging nog steeds ritmisch op en neer. Ze wist niet eens meer wat ze als laatste hadden gezegd, voordat ze in slaap waren gevallen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:12 ]


    -

    Ben je er stil van? (wbw)


    -

    Vedran
    Zelfs nu ik sliep zag ik Leyla voor me. Ze spookte door al mijn dromen, kwam iedere keer weer op terug op heel veel verschillende manieren.
    Leyla was zo anders dan ik gewend was. Maar zelfs ik moest toegeven dat ze me tot nu toe beter beviel dan al haar voorgangers bij elkaar.
    Die waren makkelijk geweest, niet interessant, dom, geen inhoud. Leyla was precies tegenovergestelde van dat alles. Tot nu toe.
    Ik hoopte maar dat ze niet alles al verspeeld had afgelopen dag en dat ze steeds minder en minder werd. Dat zou zonde zijn.
    Ik voelde hoe iets op mijn borst kwam liggen en wist ergens vaag wel dat het Leyla was, maar mijn dromen waren nog niet afgelopen, ik had nog geen zin om wakker te worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen