• in mijn nieuwe story is de hoofdpersonage Aprilynne geadopteerd. even een vraagje;

    dus ze weet dat ze geadopteerd is, spreekt ze haar pleegmoeder dan best aan met haar naam (Marian) of met moeder? zelfde voor de vader.


    marian
    moeder


    Change, the only good thing in this world.

    Ligt eraan, een vriend van mij is ook geadopteerd en hij noemt zijn pleegmoeder gewoon 'Mama'.

    Dat moet je zelf beslissen..
    Ik denk dat sommigen moeder zullen zeggen en anderen Marian..
    Weet ze het al van in het begin dat ze geadopteerd is? Want dan vind ik het anders..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    k denk moeder..


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Abruzzi schreef:
    Ligt eraan, een vriend van mij is ook geadopteerd en hij noemt zijn pleegmoeder gewoon 'Mama'.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    in het begin Marian, maar als ze Marian aardig vind denk ik dat ze haar wel mam gaat noemen op z'n tijd. Ligt ook aan de leeftijd..


    Me so good.

    Nou dat ligt er denk ik aan,
    als ze bv. 3 was toen ze geadopteerd werd, zal ze waarschijnlijk vanaf die tijd al 'moeder' zeggen. Maar is ze pas geadopteerd dan denk ik gewoon bij naam.

    xSnoepjex schreef:
    in het begin Marian, maar als ze Marian aardig vind denk ik dat ze haar wel mam gaat noemen op z'n tijd. Ligt ook aan de leeftijd..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ligt er denk ik aan hoe oud ze is en hoe fijn ze het heeft met die ouders... Denk ik


    Fat chance.

    ze was twaalf, en heeft daarvoor in weeshuizen gewoond...


    Change, the only good thing in this world.

    candyKisses schreef:
    ze was twaalf, en heeft daarvoor in weeshuizen gewoond...

    het ligt ook aan het karakter van de personage.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    het ligt ook aan het karakter van de personage.


    ze is een gewoon,lief,normaal,geen rebels meisje


    Change, the only good thing in this world.

    candyKisses schreef:
    (...)

    ze is een gewoon,lief,normaal,geen rebels meisje

    dan denk ik dat ze Marian sneller mam gaat noemen..


    Me so good.

    Dat ligt er aan wat voor band je ze met elkaar wilt laten hebben. Het verschilt natuurlijk per persoon, maar als jij haar mama laat noemen komt het meer over alsof ze een goede relatie hebben.

    bedankt allemaal voor de hulp, ik ga April haar pleegmoeder mama laten noemen. zoals Fragile al zei zo komt het over alsof ze een goede band hebben.

    nogmaals bedankt (flower)


    Change, the only good thing in this world.