• Hoe moet dat? Ik kan het echt niet, maar nu moet ik wel! Heel m'n kamer moet leeg want over twee weken komt er een nieuwe vloer... en waar moet ik beginnen.
    Het is echt een ramp. :X

    Alles weggooien wat je niet meer nodig hebt en zoveel mogelijk naar andere kamers in het huis verplaatsen. Dat is hoe ik het meestal doe :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beginnen bij je kleding, en langzaam van grote spullen naar kleinere spullen gaan, zo doe ik het vaak ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Arrow schreef:
    Alles weggooien wat je niet meer nodig hebt en zoveel mogelijk naar andere kamers in het huis verplaatsen. Dat is hoe ik het meestal doe :Y)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Arrow schreef:
    Alles weggooien wat je niet meer nodig hebt en zoveel mogelijk naar andere kamers in het huis verplaatsen. Dat is hoe ik het meestal doe :Y)

    Mijn probleem is dat ik in mijn ogen alles nog wel eens nodig heb. ^^

    Eerst met de kleine dingen beginnen zoals papiertjes enzo weggooien. En daarna met de grotere dingen zoals kleding opvouwen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon in banen je kamer rondlopen en alles wat je tegenkomt opruimen waar het hoort.


    it's so empty living behind these castle walls

    uhm tja... inderdaad alles weggooien, en dan niet aan denken. stel, ik heb bijvoorbeeld een hele stapel oude schriften van school. dat soort dingen. weggooien dermee :P


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik heb laatst eerst mijn boekenkast gedaan en toen mijn kleding in de was en alle troep die er nog lag ik lades gedaan. En toen was ik al bijna klaar(: en toen bedacht ik me dat mijn bed anders moest staan en kon ik opnieuw beginnen omdat alles verplaatst moest worden toen en het anders te zwaar zou worden omdat ik alleen was^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    't Opruimen is niet zo moeilijk, maar het opgeruimt houden is het probleem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ruim eerst mijn schoenen op, want die gooi ik altijd overal neer. Ik gooi alles uit de kasten, en gooi alles weg wat niet meer nodig is. Dan stof ik alles af en leg het netjes terug. 2 weken later is het weer een puinzooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zeg, als je een geniale oplossing gevonden hebt, kom je het mij dan ook even melden? :'D
    Ik ben ook zo goed in opruimen... -kuch-... (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arrow schreef:
    Alles weggooien wat je niet meer nodig hebt en zoveel mogelijk naar andere kamers in het huis verplaatsen. Dat is hoe ik het meestal doe :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mississippi schreef:
    Gewoon in banen je kamer rondlopen en alles wat je tegenkomt opruimen waar het hoort.


    Hope goes lost but never dies.

    1 kastje is leeg, maar dat waren alleen oude schoolspullen en posters ofzo. En nu heb ik geen zin meer. (cat)

    Mississippi schreef:
    Gewoon in banen je kamer rondlopen en alles wat je tegenkomt opruimen waar het hoort.


    We accept the love we think we deserve.