• Bepaalde personen hiero, LyxuryRebel & FCBarcelona

    denken dat ajax beter is wat ze dus niet zijn

    en spammen heel mijn GB vol met AJAX -.-''

    &&

    Ik heb hulp nodig,,,

    spam AUB hun gastenboek vol met FEYENOORD

    dan ben ik jullie zielsdankbaar (A)


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Circles schreef:
    (...)
    Voetbal is a way of life. Als je het niet kan waarderen, reageer dan niet en laat ons mensen die de waarde en de verbondheid van voetbal wél waarderen lekker.

    Wo relax wat ik alleen wil zeggen is dat het maar een spel is en dat mensen niet zo opgefockt moeten reageren als het om voetbal/hun club gaat.

    @Pirates
    Klopt sport is eigenlijk ook heel onlogisch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wo relax wat ik alleen wil zeggen is dat het maar een spel is en dat mensen niet zo opgefockt moeten reageren als het om voetbal/hun club gaat.

    @Pirates
    Klopt sport is eigenlijk ook heel onlogisch.

    Nogmaals: Voetbal is a way of life. Je club is een deel van je en zit in je hart, als een soort vriend. En jij zou toch ook zo reageren als iemand een vriend van je aanviel?

    Okee vrienden en een club is anders, maar het principe is dat je opkomt voor wat je liefhebt.


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Nogmaals: Voetbal is a way of life. Je club is een deel van je en zit in je hart, als een soort vriend. En jij zou toch ook zo reageren als iemand een vriend van je aanviel?

    Okee vrienden en een club is anders, maar het principe is dat je opkomt voor wat je liefhebt.


    Oké ik vind dat echt over obsessed, maar dat ben ik natuurlijk. 8D
    Don't hate my now, Ambo. )':


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Circles schreef:
    (...)
    Nogmaals: Voetbal is a way of life. Je club is een deel van je en zit in je hart, als een soort vriend. En jij zou toch ook zo reageren als iemand een vriend van je aanviel?

    Okee vrienden en een club is anders, maar het principe is dat je opkomt voor wat je liefhebt.


    Lol, maar dat klinkt wel heel overdreven.


    ~ Jalexis takes over your world...

    @Sanne & Lotte
    jullie zijn gemeen :')


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Nogmaals: Voetbal is a way of life. Je club is een deel van je en zit in je hart, als een soort vriend. En jij zou toch ook zo reageren als iemand een vriend van je aanviel?

    Okee vrienden en een club is anders, maar het principe is dat je opkomt voor wat je liefhebt.

    Maar dat way of live gedeelte is zo overdreven.
    Het kan aan mij liggen maar ik snap het gewoon niet,het is maar een spel,je kent die mensen niet(sommige zijn niet eens hun club trouw) maar o wee als er iets over gezegd word. Ik snap het gewoon echt niet hoe je zo iets nou zo lief kan hebben. Ik snap dat je het leuk kan vinden maar om nou zo ver te gaan(zoals die rellen) nee ik snap het niet.

    Ik vind mijn sport ook leuk,en dat is een echte manier van leven in Japan maar mij zie je ook niet doordraaien als iemand iets negatiefs zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar dat way of live gedeelte is zo overdreven.
    Het kan aan mij liggen maar ik snap het gewoon niet,het is maar een spel,je kent die mensen niet(sommige zijn niet eens hun club trouw) maar o wee als er iets over gezegd word. Ik snap het gewoon echt niet hoe je zo iets nou zo lief kan hebben. Ik snap dat je het leuk kan vinden maar om nou zo ver te gaan(zoals die rellen) nee ik snap het niet.

    Ik vind mijn sport ook leuk,en dat is een echte manier van leven in Japan maar mij zie je ook niet doordraaien als iemand iets negatiefs zegt.

    Heb jij niet een obsessie ergens voor? Weet ik veel, een zanger, een acteur ofzo? Nou daar kan je het in mijn geval mee vergelijken.

    Maar als je zelf niet echt voor een bepaalde club staat worden wij het ook niet eens denk ik, aangezien jij dan niet begrijpt wat ik bedoel en ik het dan ook niet echt kan uitleggen :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Het is niet zo dat we serieus ruzie hier over maken. Het is gewoon een grapje, hoor. Ik ga echt geen ruzie schoppen over een voetbalclub.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beetje kinderachtig (krul) Ik haat voetbal met heel mijn hart _O_


    -

    AJAX is ook beter


    "Ignite, my love. Ignite."

    FCBarcelona schreef:
    Het is niet zo dat we serieus ruzie hier over maken. Het is gewoon een grapje, hoor. Ik ga echt geen ruzie schoppen over een voetbalclub.


    haha idd xd


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik ben gewoon lekker voor FCBarcelona, omdat hun pro zijn?


    ~ Jalexis takes over your world...

    Ik kan echt niet kiezen tussen Ajax en Feyenoord, even erg! Ö
    - Ik ben Zwitserland 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Storyline schreef:
    Ik ben gewoon lekker voor FCBarcelona, omdat hun pro zijn?

    Sinds wanneer?!


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Sinds wanneer?!


    Sinds ik ze gewoon goed ben. Dude, ik ben niet voor voetbal ofzo, maar Barca is gewoon goed?


    ~ Jalexis takes over your world...