• Dat vijfde deel van de Twilight Saga, Midnight sun is zoals we allemaal waarschijnlijk al weten uitgelekt op internet maar nu is mijn vraag of Midnight sun óóít nog uit gaat komen als boek?

    Dankje :9~


    Only losers can act the way you do

    heb geen idee :O

    volgens mij wel niet zeker?


    We can only learn to love by loving.

    volgens mij niet meer, omdat het idd op internet uitgelekt was ofzo? Dat had ik gehoord in ieder geval :x

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 19:28 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik hoop van wel, maar ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 19:28 ]


    You're a star in heaven.

    Ja, dat denk ik wel.

    Denken jullie nu serieus dat ze het niet uit gaat brengen omdat er een stuk was uitgelekt? Like, ze verdient veel te veel om het even zomaar op te geven, dat zal haar uitgeverij haar ook wel verteld hebben.

    Prodigy schreef:
    Ja, dat denk ik wel.

    Denken jullie nu serieus dat ze het niet uit gaat brengen omdat er een stuk was uitgelekt? Like, ze verdient veel te veel om het even zomaar op te geven, dat zal haar uitgeverij haar ook wel verteld hebben.
    Ik hoop van wel want ik wil dat boek, in het Nederlands wel is waar :9~


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    Ja, dat denk ik wel.

    Denken jullie nu serieus dat ze het niet uit gaat brengen omdat er een stuk was uitgelekt? Like, ze verdient veel te veel om het even zomaar op te geven, dat zal haar uitgeverij haar ook wel verteld hebben.

    Ik had gelezen dat ze dat had gezegd, maar ik weet het ook niet meer - kan me ook niet herinneren waar ik dat heb gelezen :x - :'] maarja, als die uitkomt horen we dat nog wel? n_n


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja, dat doet ze.

    Maar pas als de Twilight Saga helemaal vergeten is, als niemand het er meer over heeft en niemand er meer voor om kijkt. Dat kan dus nog een tijd duren aangezien de films nog niet allemaal uit zijn.


    -

    Selfdestruct schreef:
    Ja, dat doet ze.

    Maar pas als de Twilight Saga helemaal vergeten is, als niemand het er meer over heeft en niemand er meer voor om kijkt. Dat kan dus nog een tijd duren aangezien de films nog niet allemaal uit zijn.
    Maar als iedereen de Twilight Saga vergeet gaat toch niemand haar boek kopen? ;o


    Only losers can act the way you do

    Selfdestruct schreef:
    Ja, dat doet ze.

    Maar pas als de Twilight Saga helemaal vergeten is, als niemand het er meer over heeft en niemand er meer voor om kijkt. Dat kan dus nog een tijd duren aangezien de films nog niet allemaal uit zijn.

    eh, nou dat kan ze lang wachten want je kan dat toch nooit helemaal vergeten?
    0o


    AAP

    Stephenie weet het zelf nog niet of ze het nog gaat uitbrengen, zei ze in een interview van vorige maand.


    hoi, jij bent leuk.

    Huh, een vijfde deel? Cool, ik hoop dat ze het wel gaat uitbrengen. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    er stond op haar site dat ze het wss uitbrengt, alleen weet ze niet hoe lang dat ze er nog aan gaat schrijven

    ze gaat het volgens mij wel uitbrengen, maar ze was eerst toch met een ander schrijfproject bezig?


    -

    Heeft ze geen kontrakt?Als dat zo is(wat ik wel aan neem) dan moet ze hem toch uitgeven

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 20:48 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥