• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:18 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    it's so empty living behind these castle walls

    Met je mentor of een andere leraar/lerares die je vertrouwt gaan praten. Je mentor is dan wel je 'vertrouwenspersoon', ik zou eerder een andere leraar kiezen als ik die meer vertrouw.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    MysticalRose schreef:
    Met je mentor of een andere leraar/lerares die je vertrouwt gaan praten. Je mentor is dan wel je 'vertrouwenspersoon', ik zou eerder een andere leraar kiezen als ik die meer vertrouw.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    ik zeg ook vaak dat iets niet waar is, wat soms een leugen is, maar hun blijven volhouden en dan gelooft iedereen het ook nog. Ik probeer zo veel mogelijk van me af te bijten maar ze geloven me gewoon niet.. :(


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik denk dat je er niet veel van moet aantrekken. Het is heel moeilijk maar als je lang genoeg er niet op reageert is het niet leuk meer voor ze. Ik zou als ik jou was ook niet meer reageren op msn. Hoop voor je dat het snel beter in je klas gaat!

    MysticalRose schreef:
    Met je mentor of een andere leraar/lerares die je vertrouwt gaan praten. Je mentor is dan wel je 'vertrouwenspersoon', ik zou eerder een andere leraar kiezen als ik die meer vertrouw.

    + sterkte ik weet hoe moeilijk het is!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind het eigenlijks wel kinderachtig dat ze zegt dat je een grotebek moet hebben tegen iemand omdat je anders laf bent.. dat noem ik geen goede vriendinnen maarjah ik heb zelf ook zo'n tijd gehad dat ik alleen was op school met alleen van die (nep) vriendinnen maar je meot gewoon nie op reageren (ookal is dat wel moeilijk) en laten zien dat je eht niet zomaar pikt dat ze zo doen en dat ze gewoon maar moeten begrijpen dat je zo bent en gewoo tijd nodig hebt om uit je schulp te kruipen (ik was eerst ook een gesloten meisjes dat geen vrienden had op school maar ben uit me schulp gekropen en nu heb ik vrienden gevonden en heb ik ook nog meer zelfvertrouwen ben ook veel minder verlegen.x


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik zou op alles zeggen: interesseert mij niks val iemand anders lastig, geef je ze ook geen vuur om op te branden en ik denk dat in dat geval een onverschillige houding nog stoer gaat overkomen ook :Y).
    En misschien eens bij de stille mensen in de klas gaan zitten en hen hulp aanbieden oid, kun je daar ook misschien vrienden mee worden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hee, dat ken ik,
    op school ben ik ook een stuk minder druk, en word ik door sommige [behalve mijn vriendinnen] als verlegen beschouwt. Terwijl ik thuis soms gek ben, en de droogkloot ben (krul)

    En ik heb ook eens ruzie gehad met mijn beste vriendin,
    Meestal gaat het over ;]
    Hopelijk bij jouw ook.
    Misschien kan je er toch over praten?
    En als ze zo verrot zit te schelden en iedereen tegen je opzet, vind ik dat niet echt een vriendelijke vriendin :X

    Veel sterkte <'3

    Ik haat je niet ;'D [okal ken ik je niet ofzo, maar k snap wel zoon beetje hoe je je voelt ]

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    TheBoss schreef:
    Ik zou op alles zeggen: interesseert mij niks val iemand anders lastig, geef je ze ook geen vuur om op te branden en ik denk dat in dat geval een onverschillige houding nog stoer gaat overkomen ook :Y).
    En misschien eens bij de stille mensen in de klas gaan zitten en hen hulp aanbieden oid, kun je daar ook misschien vrienden mee worden :]


    Your make-up is terrible

    Bijt van je af! Serieus, ik was net zoals jij. En zodra ik van me af ging bijten hield het bij mij op. Toen hadden ze ineens niks meer te zeggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sterkte.
    Je kan het ook aan je mentor vertellen, of aan een vertrouwenspersoon. Of geef inderdaad gewoon een grote bek, ook als je voor ze staat. Als dat niet helpt, praat met een vertrouwenspersoon, of met je ouders.


    We accept the love we think we deserve.

    Alseerst: Nee hoor, want ik vind je heel lief (:

    En als tweede: het is gewoon een kutsituatie, maar ik denk dat je het beste met iemand kan praten of overleggen die zelf 'ook in de situatie is betrokken' zoals bijvoorbeeld je mentor inderdaad. Of, ik weet niet of jullie dat op school hebben, het zorgteam?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Miauw schreef:
    Bijt van je af! Serieus, ik was net zoals jij. En zodra ik van me af ging bijten hield het bij mij op. Toen hadden ze ineens niks meer te zeggen.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed