• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:18 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MizzzAppel schreef:
    Ik ben in mijn klas vriendloos, dus ga ik alleen om met mensen uit andere klassen die mij wél mogen. Misschien kun je dat doen, want bij mij heeft het gewerkt

    xxx


    hm.. ik ga een beetje om met andere klassen;)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    TheBoss schreef:
    Ik zou op alles zeggen: interesseert mij niks val iemand anders lastig, geef je ze ook geen vuur om op te branden en ik denk dat in dat geval een onverschillige houding nog stoer gaat overkomen ook :Y).
    En misschien eens bij de stille mensen in de klas gaan zitten en hen hulp aanbieden oid, kun je daar ook misschien vrienden mee worden :]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Lol, gewoon negeren. Niks van aantrekken, dan kappen ze vanzelf wel. Denk zo maar, volgend jaar is alles beter?


    ~ Jalexis takes over your world...

    Inderdaad. Ik heb het al gezegd, maar als zij geen vrienden willen zijn met jou is dat hun pech. En tsja, ik herhaal wat de anderen ook zeggen, maar probeer van je af te bijten. En onthou dat je ook nog echte vriendinnen hebt, en dat ik er altijd voor je ben... (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    :O ik vind dit echt erg voor je!!
    Als je een probleem hebt of ergens mee zit kun je het bij mij kwijt mij kun je vertrouwen!!


    -

    Old topic is old...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RonWeasley schreef:
    :O ik vind dit echt erg voor je!!
    Als je een probleem hebt of ergens mee zit kun je het bij mij kwijt mij kun je vertrouwen!!

    kap met topics omhoog schoppen.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    (...)
    kap met topics omhoog schoppen.


    ik doe dit niet om topic omhoog te schoppen wat is dit nou voor reden??


    -

    echt van je afbijten??
    dat hielp bij mij wel^^


    You can't not look cool with a crossbow.