• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:18 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Vandaag. Voor mentor uur waren ze echt heel aardig en deden ze niks, dus dacht ik dat het wel weer een beetje meeviel. Dus melde ik niks tegen mijn mentor (die trouwens 1 straat verder dan mij woont:)) maar ik ging dus opfietsen naar huis met mijn vriendin en een andere vriendin van haar weer. En ze deden gemeen. Echt. De vriendin van mijn vriendin ging koekjes naar mijn hoofd gooien en water over me heen gooien. Ik zei dat ze op moesten houden en dat ik dat niet leuk vond enzo, en ben ik dus maar door een parkje snel naar huis gefietst. Alleen hun volgden me zowat helemaal naar huis.. Mijn broek was helemaal nat en volgensmij hoorde ik haar ook spugen:((

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 15:39 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MysticalRose schreef:
    Met je mentor of een andere leraar/lerares die je vertrouwt gaan praten. Je mentor is dan wel je 'vertrouwenspersoon', ik zou eerder een andere leraar kiezen als ik die meer vertrouw.


    Valt het leraren niet op?


    Food.

    Crowd schreef:
    (...)

    Valt het leraren niet op?


    Ja, mr. van techniek kwam naar me toe en toen hebben we erover gepraat.. toen moest ik huilen.... ik klink nu best wel sneu:S

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 15:57 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dit was serieus mij 2 jaar geleden.
    Je kunt jezelf niet zijn op die school,
    In welk jaar zit jij?
    Maybe kun jij met je ouders over hebben om naar een andere school te gaan waar die vriendin op zit?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:00 ]


    <3

    hortons schreef:
    Dit was serieus mij 2 jaar geleden.
    Je kunt jezelf niet zijn op die school,
    In welk jaar zit jij?
    Maybe kun jij met je ouders over hebben om naar een nieuwe school te gaan waar die vriendin op zit?


    dat is in groningen, en ik woon in friesland :S En daar moet je persee min. citoscore 542 ofzo hebben? ik had 537.. en ik zit in jaar 2. Dan heb ik opeens frans en latijn en grieks enzo, dat red ik niet hé.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alien97 schreef:
    (...)

    dat is in groningen, en ik woon in friesland :S En daar moet je persee min. citoscore 542 ofzo hebben? ik had 537.. en ik zit in jaar 2. Dan heb ik opeens frans en latijn en grieks enzo, dat red ik niet hé.


    Hmm ja, dan uit je schilkruipen?
    Haar dat is wel heel erg moeilijk omdat de klas gewoon k.u.t is.


    <3

    Ik ben in mijn klas vriendloos, dus ga ik alleen om met mensen uit andere klassen die mij wél mogen. Misschien kun je dat doen, want bij mij heeft het gewerkt

    xxx


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Impression schreef:
    Sterkte.
    Je kan het ook aan je mentor vertellen, of aan een vertrouwenspersoon. Of geef inderdaad gewoon een grote bek, ook als je voor ze staat. Als dat niet helpt, praat met een vertrouwenspersoon, of met je ouders.

    Iedereen en alles haat mij op het moment ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Precies hetzelfde probleem hierzo. Al een paar weken. Met mensen gaan praten, leuke dingen blijven doen en er niet over na denken :3 en mensen kunnen wel zeggen dat je van je af moet bijten -isookzo-, maar als je dat nooit gedaan hebt is het niet 1 2 3 gebeurd -metmijdan-. Je kan me berichten als je erover wilt praten met iemand, heeft bij mij ook enigzinds geholpen.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    die "vriendinnen" van je zijn hier de lafaards, ik zou ze laten vallen als ik jou was.


    You are beautiful, you are love.

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    Hope goes lost but never dies.

    Mississippi schreef:
    Misschien moet je in het echt dan ook eens van je afbijten?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.