• Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de sims :9~.
    Ik vroeg me af of jullie favoriete personen hebben bij de sims. Ik bedoel, waar je dus het liefst mee speelt en die je ook echt het leukst vindt van al je gemaakte sims.
    Ik heb een familie nagemaakt uit mijn lievelingsboek en daar speel ik het meeste mee :Y)
    Mijn vrouwtje is hoofd van het ziekenhuis & die vent heeft geen baan, maar werkt altijd in de tuin en heeft een gouden tuinieronderscheiding ^^ (Ik heb de sims 2 met uitbreiding)

    Misschien een stomme vraag, maar kom maar op (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 11:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb maar 1 familie gemaakt en dat begon met mezelf en me vriend. Ondertussen is dat al een iets uitgebreidere familie geworden, maar ik speel het eigenlijk nooit meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik snap niet wat er leuk is aan sims eigk xD

    (ik speel jongens games (cool))

    Al moet ik wel bekennen dat ik sims ook wel eens leuk vond (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb momenteel de Sims 3 :3 Ik heb mijn eigen familie. Ze heten Jones van achternaam :3 Mijn mannetje en vrouwtje hebben 4 en 5 sterren, het zijn vampieren en hebben 1 normaal meisje geadopteerd en zelf een jongens peuter en een meisjesbaby gemaakt, ook vampieren :3 En ik leef in die wereld van TS3 Midnight :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb sims 3, k heb ook een familie, die heet Stockken.
    tsja, waarom weet ik niet (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Adele schreef:
    (...)

    Maar dat alleen omdat dat fock spel het niet doet op Vista, omdat het daarvoor niet is ofzo, het is alleen voor de oudere versies ofzo.
    Op windows 7 doet 'ie het wel. En je kan een converter downloaden voor de Sims


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik speel met iemand en die heeft like 7 kinderen, en die laat ik opgroeien en die zelfde persoon laat ik weer 7 kinderen adopteren, en zo on. En zo bevolk ik de stad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik heb nu sims 3 en ik vind dat ook echt super leuk :D
    ik speel het liefst met een zelf gemaakt poppetje, en dan een jongvolwassen vrouw, daar begin ik altijd mee. ik heb nu bijvoorbeeld een gezin waarbij de vader elke week 25.000 aan royalties van boeken verdiend =D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben de Sims 2 + uitbreidings paketten kwijt ...
    Maar ik heb de sims 3 wereldreizen en sinds kort ben ik er weer helemaal verslaafd aan. Ik maak altijd mijn broertje en dan iemand die hij als vriendin wilt en dan maak ik een hele stamboom, de langste van hem was 7 generaties en toen crashte de laptop. Nu ben ik weer met hem bezig.
    Ik heb ook altijd een man en vrouw die ik 26 kinderen last krijgen A... B... C...
    Enzovoort xd
    Ook houd ik ervan om mensen te vermoorden ;x
    Magere Hein is zo cool(;

    Nu kan ik hem niet spelen want mijn broertje speelt het op Mijn laptop..


    Me so good.

    Mijn familie is echt gewoon coel op sims. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik heb de Sims 3 met de uitbreidingen na middernacht en wereldavonturen, ik ben heeeelemaal verslaafd, en ik heb alle cheats:Y)

    Tip: als je aan het spelen bent, tik in Ctrl+Shift+c, en dan komt er een balkje. tik dan in: help , en druk op enter. en tadaaa! lijst met alle cheats:Y)(werkt bij sims 2 EN sims 3 ;))


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    SIms is awesomest(yeah)

    xSnoepjex schreef:
    Ik ben de Sims 2 + uitbreidings paketten kwijt ...
    Maar ik heb de sims 3 wereldreizen en sinds kort ben ik er weer helemaal verslaafd aan. Ik maak altijd mijn broertje en dan iemand die hij als vriendin wilt en dan maak ik een hele stamboom, de langste van hem was 7 generaties en toen crashte de laptop. Nu ben ik weer met hem bezig.
    Ik heb ook altijd een man en vrouw die ik 26 kinderen last krijgen A... B... C...
    Enzovoort xd
    Ook houd ik ervan om mensen te vermoorden ;x
    Magere Hein is zo cool(;

    Nu kan ik hem niet spelen want mijn broertje speelt het op Mijn laptop..


    een van mijn sims heeft een kind gekregen van Magere Hein, hij is heel eng :|
    zijn huid is ZWART, maar dan ook echt pikzwart, zoals de mantel van MH (afgekort x']), en als MH nu tevoorschijn komt, zwaait hij naar mijn sim en komt er zoon denkwolkje met een hartje boven zn hoofd :|


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Brainfreezz schreef:
    (...)

    een van mijn sims heeft een kind gekregen van Magere Hein, hij is heel eng :|
    zijn huid is ZWART, maar dan ook echt pikzwart, zoals de mantel van MH (afgekort x']), en als MH nu tevoorschijn komt, zwaait hij naar mijn sim en komt er zoon denkwolkje met een hartje boven zn hoofd :|
    Hoe heb je dat gedaan? Ik wil dat ook proberen x'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik maak altijd verschillende,
    maar ik ben er maar mee gestopt want ik was er zo verslaafd aan dat mijn cijfers er een beetje aan leden --'
    maar ach sims is geweldig =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Mijn favoriete familie bestond uit Alexander Sterling & Alice Sterling en ze hebben nu al 15 kinderen, ofzo en 10 kleinkinderen. :'D


    Let the Night embrace you