• Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de sims :9~.
    Ik vroeg me af of jullie favoriete personen hebben bij de sims. Ik bedoel, waar je dus het liefst mee speelt en die je ook echt het leukst vindt van al je gemaakte sims.
    Ik heb een familie nagemaakt uit mijn lievelingsboek en daar speel ik het meeste mee :Y)
    Mijn vrouwtje is hoofd van het ziekenhuis & die vent heeft geen baan, maar werkt altijd in de tuin en heeft een gouden tuinieronderscheiding ^^ (Ik heb de sims 2 met uitbreiding)

    Misschien een stomme vraag, maar kom maar op (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 11:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    SoulEater schreef:
    (...)

    wtf zijn elgacy's?


    Euh, zeg maar een soort uitdagingen.
    Zoals bij de 10G, dan moet je tien generaties aan kinderen hun levenswens laten vervullen, zonder codes en hacks. En dat is lastiger dan je denkt. (:
    Maar er zijn nog veel meer legacy's en zo, zorgt er bij mij voor dat ik me niet ga vervelen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh haha de Sims, was ik bijna vergeten. ;3 ik heb zo ong. alle uitbreidingspakketten voor de Sims 2 en ik heb echt honderden families gemaakt. En toen gooide ik ze weer weg, want het enige leuke vond ik tienermeisjes maken, haha.


    It's time to be happy again.

    Oowh :x Ik noemde dat gewoon uitdaingen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik speel niet met maar één familie, aangezien ik het na een tijdje al weer zat ben hahaha
    Maar Sims is wel leuk, en ik wil nog meer uitbreidingen, vooral Seizoenen!


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb sims 2 met alle uitbreidingspakketen + accessoires enzo. haha nolife. ;$
    maar sims is leuk. ;3
    Ik maak eigenlijk steeds weer een andere familie, en dan maak ik een heel mooi huis enzo, dan speel ik even, en dan heb ik geen zin meer. ;$
    en dan maak ik weer een nieuwe familie. hihi. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.