• Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de sims :9~.
    Ik vroeg me af of jullie favoriete personen hebben bij de sims. Ik bedoel, waar je dus het liefst mee speelt en die je ook echt het leukst vindt van al je gemaakte sims.
    Ik heb een familie nagemaakt uit mijn lievelingsboek en daar speel ik het meeste mee :Y)
    Mijn vrouwtje is hoofd van het ziekenhuis & die vent heeft geen baan, maar werkt altijd in de tuin en heeft een gouden tuinieronderscheiding ^^ (Ik heb de sims 2 met uitbreiding)

    Misschien een stomme vraag, maar kom maar op (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 11:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Brainfreezz schreef:
    (...)

    een van mijn sims heeft een kind gekregen van Magere Hein, hij is heel eng :|
    zijn huid is ZWART, maar dan ook echt pikzwart, zoals de mantel van MH (afgekort x']), en als MH nu tevoorschijn komt, zwaait hij naar mijn sim en komt er zoon denkwolkje met een hartje boven zn hoofd :|



    ahahahha, sims is echt geniaal =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Brainfreezz schreef:
    (...)

    een van mijn sims heeft een kind gekregen van Magere Hein, hij is heel eng :|
    zijn huid is ZWART, maar dan ook echt pikzwart, zoals de mantel van MH (afgekort x']), en als MH nu tevoorschijn komt, zwaait hij naar mijn sim en komt er zoon denkwolkje met een hartje boven zn hoofd :|

    Haha, dat ga ik ook doen xd
    Die van mij was wel bevriend met MH;p


    Me so good.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Hoe heb je dat gedaan? Ik wil dat ook proberen x'D

    met mn cheats heb ik hem als beste vriend gemaakt, en ik heb met de cheats steeds iemand aan mn familie toegevoegd en laten sterven van de honger :X zodat MH steeds tevoorschijn komt en toen ging ik steeds met hem zoenen enzo xD en toen zette ik een bed neer en toen POEF een kind (nerd)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:12 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Brainfreezz schreef:
    ik heb de Sims 3 met de uitbreidingen na middernacht en wereldavonturen, ik ben heeeelemaal verslaafd, en ik heb alle cheats:Y)

    Tip: als je aan het spelen bent, tik in Ctrl+Shift+c, en dan komt er een balkje. tik dan in: help , en druk op enter. en tadaaa! lijst met alle cheats:Y)(werkt bij sims 2 EN sims 3 ;))


    Haha, dat weet ik al (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Haha, dat weet ik al (a)

    ik zei het ook evee voor de anderen;)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Brainfreezz schreef:
    (...)

    een van mijn sims heeft een kind gekregen van Magere Hein, hij is heel eng :|
    zijn huid is ZWART, maar dan ook echt pikzwart, zoals de mantel van MH (afgekort x']), en als MH nu tevoorschijn komt, zwaait hij naar mijn sim en komt er zoon denkwolkje met een hartje boven zn hoofd :|


    Omg, dat is koel! Hoe doe je dat? o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Brainfreezz schreef:
    (...)
    ik zei het ook evee voor de anderen;)


    Is goed hoor :'D
    Ik gebruik het meeste maxmotives & motherlode, verder eigenlijk geen. Jij wel?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb de sims 3 en ik wil de uitbreidingspakketen ook hebben ;_;


    -

    Genius schreef:
    Ik heb de sims 3 en ik wil de uitbreidingspakketen ook hebben ;_;

    Ik wil ze ook allemaal hebben, ze moeten erg cool zijn.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik wil ze ook allemaal hebben, ze moeten erg cool zijn.

    Ze zijn echt liefde. Maar er zijn best weinig als je aan TS2 bent gewend xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Morgaine schreef:
    (...)

    Is goed hoor :'D
    Ik gebruik het meeste maxmotives & motherlode, verder eigenlijk geen. Jij wel?

    ik gebruik vaak testingcheatsenabled true(aan)/false(uit) &
    familyfunds [naam hushouden] [bedrag] , als je trouwens testingcheatsenabled activeerd en dan help intikt krijg je nog meer cheats ;) (zoals familyfunds)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:20 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Flamingo schreef:
    (...)
    Ze zijn echt liefde. Maar er zijn best weinig als je aan TS2 bent gewend xD


    Ik vind het zo jammer dat je bij TS3 geen huisdieren kan en ook geen seizoenen hebt. Verder is hij wel echt super leuk! Alleen mijn broer wilt hem niet op mijn laptop zetten, omdat ie dan nog trager wordt.

    Brainfreezz schreef:
    (...)
    ik gebruik vaak testingcheatsenabled true(aan)/false(uit) &
    familyfunds [naam hushouden] [bedrag] , als je trouwens testingcheatsenabled activeerd en dan help intikt krijg je nog meer cheats ;) (zoals familyfunds)


    Oh oke, dank je wel! (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:21 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Oh oke, dank je wel! (:

    graag gedaan (A)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik speelde het vroeger altijd, maar nu krijg ik weer zin om het te spelen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Flamingo schreef:
    (...)
    Ze zijn echt liefde. Maar er zijn best weinig als je aan TS2 bent gewend xD

    Komen vast nog wel meer bij (krul)


    -