• Wat je kunt doen in een treinrit van 4 uren?
    Haha, ik zit nu namelijk in de trein naar Amsterdam en ik verveel me dood. De trein heeft namelijk ook nog eeens vertraging, waardoor ik nu met allerlei omwegem moet reizen, wat dus betekent dat ik meer dan 4 uren in de trein zit. ;o

    Dus, heeft iemand een idee wat ik kan gaan doen zodat ik niet doodga van verveling? (:

    Muziek luisteren, naar alle andere mensen zien, Schrijven..
    Weet ik veel :p


    Stop wishing, Start doing..

    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    Ja, ik ook haha.


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    Niet in de trein. In de bus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lees een boek? Doe ik ook altijd. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Rickjuh schreef:
    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    Same here.
    Ga mensen kijken. Bedenken waar ze vandaan kunnen komen, wat hun beroep is en waar ze heen gaan. Of ga neuzen vergelijken. Daar vermaak ik me ook altijd prima mee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Same here.
    Ga mensen kijken. Bedenken waar ze vandaan kunnen komen, wat hun beroep is en waar ze heen gaan. Of ga neuzen vergelijken. Daar vermaak ik me ook altijd prima mee.

    whahahahaaa xD
    ''zeg heb ik soms wat van je aan?''
    ''ja meneer ik vergelijk uw neus met die van die oma daarzo''
    O_o.............

    xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ga mensen kijken (:
    Mijn favoriete bezigheid als ik me verveel


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StillBored schreef:
    (...)
    whahahahaaa xD
    ''zeg heb ik soms wat van je aan?''
    ''ja meneer ik vergelijk uw neus met die van die oma daarzo''
    O_o.............

    xD


    Wat? Het helpt tegen verveling:$


    #WWED - What Would Emma Do?

    Rickjuh schreef:
    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lees een mooi boek. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lees een boek, maak kruiswoordpuzzels, ga schrijven, ga internetten, smsen, muziek luisteren, naar buiten kijken, naar andere kijken, enz. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rickjuh schreef:
    Nadenken, lekker naar buiten kijken, muziekje aan. Heeeeerlijk, ik zit het liefst zo lang mogelijk in de trein.


    helemaal mee eens, ik vind het altijd heerlijk relaxend :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Slapen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    kijk lekker naar de wolkjes terwijl je lekker achterover leunt met je favo muziek :) geniet lekker van het mooie weer :P dat zou ik althans doen XD


    Yume ga chikara