• Wie heeft 'de jongen in de gestreepte pyjama' van John Boyne gelezen? Ik moet echt even weten of hij, Bruno dus, qua karakter in het verhaal veranderd, hetzelfde blijft of dat er maar één specifieke karaktertrek of eigenschap van hem telkens genoemd wordt. Help me alsjealsjealsjeblieft! Ik heb het écht nodig.


    your eyes are like stars in the night.

    ken hem niet xD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik heb hem gelezen,van wet ik me er van kan herrineren blijft hij het zelfde.Hij blijft gewoon een kind.
    Eerst is hij vrolijk,als hij weg moet is hij niet blij en als hij die jonge ontmoet word hij weer blijer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik heb hem gelezen,van wet ik me er van kan herrineren blijft hij het zelfde.Hij blijft gewoon een kind.
    Eerst is hij vrolijk,als hij weg moet is hij niet blij en als hij die jonge ontmoet word hij weer blijer.

    Okee, dus hij blijft hetzelfde van karakter?


    your eyes are like stars in the night.

    Hij blijft hetzelfde idd.


    Life is hard and then we die

    ik ken hem wel, mr ik vont hem te saai(cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb die ooit eens gelezen, maar ik denk dat hij wel veranderd want eerst is hij zo 'vies' van de joden en nadat hij dat jongetje ontmoet niet meer. Ni? Het is allang geleden dat ik dat boek heb gelezen maar zoiets kan ik me wel herinneren. Nu da heeft misschien niets met het karakter te maken.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 16:46 ]

    Poseidon schreef:
    (...)
    Okee, dus hij blijft hetzelfde van karakter?

    Zo ongeveer wel ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Hij blijft hetzelfde idd.

    Kan jij me misschien nog bij één vraag helpen, hehe?:3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb het gelezen. Volgens mij blijft hij hetzelfde.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kan jij me misschien nog bij één vraag helpen, hehe?:3
    Waarschijnlijk niet haha XD Ik heb het namelijk niet gelezen, ik heb er alleen van gehoord en trek daar mijn conclusies uit :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waarschijnlijk niet haha XD Ik heb het namelijk niet gelezen, ik heb er alleen van gehoord en trek daar mijn conclusies uit :P

    Oh, shit. Toch bedankt!


    your eyes are like stars in the night.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zo ongeveer wel ja.

    Kan jij me misschien ook even verder helpen? Heb het echt even nodig haha, daarna val ik je niet meer lastig! ;p


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kan jij me misschien ook even verder helpen? Heb het echt even nodig haha, daarna val ik je niet meer lastig! ;p

    Vraag maar


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Vraag maar

    Deze vraag: 5. Op welke manier heeft de schrijver de lezer "aan het lezen" gehouden?
    Gebruikte:
    hij spanningselementen?
    Eventuele cliffhangers?
    Verhaalruimtes zoals plaats(en)-weersomstandigheden?

    Cliffhangers is als het verhaal eindigt op een heel spannend moment. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 16:53 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Lucretia schreef:
    ken hem niet xD


    "Ignite, my love. Ignite."