• Helleuw,
    Toen ik had gereageerd op zoon topic d8 ik meteen aan mensen op school.
    Ik rook niet, nooit gedaan, ook niet van plan.
    Maar ik ken wel iemand van 13 die rookt uit mijn klas.
    En ik ken ook wel een andere klas, eerste klas 12/13 jaar dus. Die roken.
    wie kennen jullie allemaal die zo jong roken, ik vind het echt erg zo jong.. o.O

    Xies.
    ps. Was gwn benieuwd, :$

    Ik rook zelf niet, en heb t ook nooit geprobeerd ofzo.
    Het kan me niks schelen als mensen roken, maar zelf zal ik het nooit doen


    Alleen maar tranen van geluk

    Een jongetje uit groep 7 van de basisschool rookt, hij heeft mijn broertje een sigaret aangeboden, die ik uit zijn vingers heb getrokken en weg heb gegooid.


    Me so good.

    Ik heb nog nooit gerookt en dat ben ik ook niet van plan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, het is wel jong, maar wat doe je eraan? Ik rook ook al sinds ik 15 ben.


    You're all I need

    Op mijn locatie van de school zit alleen bovenbouw (en die mogen meestal al legaal roken) en twee eerste, twee tweede en twee derde klassen. Voor zover ik weet zijn er in de onderbouw geen mensen die roken, maar ik ben nou ook niet echt iemand die ze een sigaretje zouden aanbieden als ze het wel stiekem deden.
    En ik rook zelf dus niet. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je zou is moeten zien hoeveel bruggers er op mijn school roken. Of van onze hele school. Abnormaal gewoon.

    Een meisje, 3 jaar jonger dan mij begon 3 jaar geleden met roken. Ze was toen 10-.-' Maar ik word echt heel ziek van rook, dus ik zal nooit gaan roken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DynamiteMe schreef:
    Ja, het is wel jong, maar wat doe je eraan? Ik rook ook al sinds ik 15 ben.


    Ja, dat is eigenlijk wel zo...
    Maar als het een vriendin is..?
    15, vind ik minder erg denk ik ;$
    Dan ben je er bewuster van denk ik?
    Owkej slecht, ik weet ff geen reden, wrm ik het erger vind , als iemand van 12 rookt, dan iemand van 15

    k zit nu in 4 havo, dus allemaal 15 jaar of ouder,
    maar als klasgenoten gaan roken (ook al zijn ze boven de 16),
    vind ik nog steeds raar, ik kan er niet aan wennen.
    je staat er eigenlijk zo dichtbij..


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xSnoepjex schreef:
    Een jongetje uit groep 7 van de basisschool rookt, hij heeft mijn broertje een sigaret aangeboden, die ik uit zijn vingers heb getrokken en weg heb gegooid.


    Goeie daad :Y)
    Denk ik.. ;'D

    FromHell schreef:
    (...)

    Ja, dat is eigenlijk wel zo...
    Maar als het een vriendin is..?
    15, vind ik minder erg denk ik ;$
    Dan ben je er bewuster van denk ik?
    Owkej slecht, ik weet ff geen reden, wrm ik het erger vind , als iemand van 12 rookt, dan iemand van 15


    Als het een vriendin is, moet je er iets aan doen. Het is vreselijk als je niet meer kan stoppen en je geld eraan opgaat. Toen ik 15 was, rookte bijna niemand, lol.


    You're all I need

    Ik rook ook al sinds ik een jaar of negen/tien was. :-)
    Je houdt 't toch niet tegen. ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ken zat mensen die zijn gaan roken, en die zijn mijn leeftijd (15/16) Iemand die ik ken begon ook al op haar 12e. Naja, ze moeten het zelf weten. Niet mijn probleem. Zelf heb ik ook vroeg uitgeprobeerd, maar ik ben niet verslaafd (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken een meisje dat op de basisschool al rookte en zich verkocht aan jongens -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken een meisje die rookt sinds ze 10 was. Ieder z'n ding (krul) Ik zelf ben begonnen toen ik 15 was, dat vind ik ook wel jong tegenwoordig :'D


    -