• Hooi, willen jullie mijn nieuwe serie proberen ?
    Link

    Milla heeft al 1 jaar het e-mail adres van Taylor Lautner.Op een dag stuurt ze een mail naar hem, waarin staat dat Taylor zijn vriendin niet meer thuis zal komen. 1 dag later wordt Taylor zijn vriendin vermoord terug gevonden. Milla bekent alles want hij weet toch niet wie ze echt is, maar dan moet Milla voor een uitwisseling bij Taylor gaan wonen, hij wordt verliefd op haar maar weet niet wie ze echt is.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 21:58 ]


    The soul needs autumn.

    -plat-
    Die titel, whuhaah!

    Idee 2 vind ik het beste.


    a figment of your imagination

    Invisible schreef:
    Hooi, ik wil een nieuwe serie maken en de titel heb ik al, maar nu heb ik 2 ideeën bij de titel.
    Idee 1:
    Milla heeft al 1 jaar het e-mail adres van .... Op een dag stuurt ze een mail naar hem, waarin staat dat ... zijn vriendin niet meer thuis zal komen. 1 dag later wordt ... zijn vriendin vermoord terug gevonden. Milla bekent alles want hij weet toch niet wie ze echt is, maar dan moet Milla voor een uitwisseling bij ... gaan wonen, hij wordt verliefd op haar maar weet niet wie ze echt is.

    Idee 2:
    Gracy is de beste vriendin van ..., ze kennen elkaar nu al welgeteld 5 jaar en zagen elkaar voor het allereerst 1 jaar geleden. Nu ... een vriendin heeft spreken ze amper. Gracy, wil eens gaan praten met ... zijn vriendin en vragen wat haar probleem is. Maar ... zijn vriendin wordt boos en wil haar neersteken met een mes, uit zelfverdediging springt Gracy opzij en duwt ... zijn vriendin. Het meisje valt en wordt getroffen door haar eigen mes. Ongeveer 5 mensen hebben alles gezien maar die 5 mensen zijn vrienden van ...'s vriendin en zullen zich dus tegen Gracy keren. Nu blijkt ze alles te verliezen, dus ook haar beste vriend zal iemand haar kunnen helpen ?

    Welke vinden jullie het beste ?
    Met wie ?
    -Taylor Lautner
    -Robert Pattinson
    -Fernando Torres
    -ToHo
    -JoBro


    The soul needs autumn.

    Toho

    zoek je misschien nog rollen?? :$
    als het kan vriendin bill (A) maar als het kan is het ook niet erg hoor ^^

    idee 1!

    x

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 12:04 ]

    Ik wil idee 1 : D


    Some people make the world special just by being in it

    OEEEEEE FERNANDO TORRES (l)


    Some people make the world special just by being in it

    xCIxTHx schreef:
    Toho

    zoek je misschien nog rollen?? :$
    als het kan vriendin bill (A) maar als het kan is het ook niet erg hoor ^^

    idee 1!

    x

    Sorry, ik doe geen rollen meer maar je mag wel de naam van de vriendin die wordt vermoord kiezen als je wil (=


    The soul needs autumn.

    ö taylor lautner!


    Today was a fairytale.

    Danny Jones -vork-


    a figment of your imagination

    Invisible schreef:
    (...)
    Sorry, ik doe geen rollen meer maar je mag wel de naam van de vriendin die wordt vermoord kiezen als je wil (=


    oh oke jammer x)
    mij maakt eigenlijk ook niet veel uit, viel te proberen haha<3

    x

    Idee 1


    If you lose a moment, You might lose a lot

    Taylor Lautner!!


    If you lose a moment, You might lose a lot

    Idee 1 vind ik het origineelste ^^


    Sweet dreams will come true.

    Deel 1 is er link, staat vanboven


    The soul needs autumn.