• Verdomme, mijn zus is waarschijnlijk weggelopen en het is verdomme mijn schuld..
    Uitleg volgt later, ik ga nu de buurt afzoeken.
    Iemand enig idee waar ze zou kunnen zijn? Waar zou jij heen gaan?

    Het hele verhaal, als je het niet wilt lezen dan doe je dat niet (;

    We gingen uiteten met z'n vijven bij een restaurantje in het dorp. Het was heel gezellig, totdat het onderwerp snoep voorbij kwam. Mijn moeder had door dat al het snoep verdween. Ik bekende en zei dat ik de meeste zuurtjes/lolly's/dropjes op had gegeten. Mijn broertje zei ook dat hij veel zuurtjes had gegeten. Maar mijn zus zei niets.
    "En wie heeft dan de chocola opgegeten?"
    En ik wist gewoon dat het mijn zus was, en mijn ouders ook. Dus ik zei
    "Niet bang zijn joh, we weten toch al dat je de chocola hebt opgegeten"
    "Niet waar!"
    begon ze toen te huilen O.o En ik wist dus niet waarom. Uiteindelijk zei ze dus niks meer tegen ons en gingen we samen naar huis, we moesten amar twee straten lopen, maar onderweg kregen we ruzie.
    "Wat is je probleem?" vroeg ik "Wat is er zo erg aan om te bekennen dat je de chocola hebt opgegeten? Ik heb toch ook gezegd dat ik al het andere heb opgegeten?"
    "Maar dat heb ik niet gedaan, blablabla"
    "Komop, we weten allemaal dat je net zo schuldig bent als ons"
    "Niet waar" begint me de struiken in te duwen "En hou op want jij bent de grootste vreetzak. als je een klap wilt moet je zo doorgaan"
    "Weet ik, ik ben de vreetzak en dat vind ik ook niet erg. Ik geef het tenminste toe."
    En toen begonnen we te vechten, of ja, zij viel mij aan -ik wil nu neit onschuldig lijken hoor- ze begon me te slaan en te duwen en uiteindelijk gooide ze me op de grond O.o ik viel nogal hard met mijn hoofd en rug op de grond. en toen heb ik haar weggetrapt en heb ik haar uitgescholden. Toen is zij weggerend -ik dacht naar huis- toen ben ik jankend van de pijn terug naar het restaurant gegaan. Gaat mijn moeder terug naar huis voor mijn zus, legt mijn vader uit waarom mijn zus zo doet, komt mijn moeder naar 10 minuten terug.
    "ze is er niet"
    Ik had de sleutel, dus dat was wel logisch maar ik dacht dat ze thuis was aan het wachten ofzo. Dus ik helemaal in paniek omdat het mijn schuld is met mijn moeder mee, ik moest thuisblijven maar ik ging zoeken. Ik ben zelfs voor haar door het bos gegaan wat ik doodseng vind. Toen ben ik uiteindelijk teruggegaan, mijn moeder boos en mijn vader was niet zo ongerust hij zei dat ze wel terug zou komen. Maar ik bedoel, zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt ofzo, dus ik schrok me dood. Toen is mijn moeder door het dorp gaan fietsen en mijn vader zei dat als ze over een uur niet terug is, hij met de auto door de buurt gaat. Mijn moeder kreeg net te horen dat mijn zus waarschijnlijk met een vriendin naar de school toe is, ze is nogal een perfectionist en wilt alles goed doen en dus ook naar school als dat moet, nu weten we dus niet zeker of ze dan wel uberhaupt thuis komt als dat met school is afgelopen. Mijn ouders zijn in ieder geval wel boos op haar omdat ze de avond heeft verpest en dat ze ons ongerust heeft gemaakt.

    Ik heb serieus zoveel zitten janken, niet normaal. Ik dacht dat ik haar nooit meer zou terug zien, en het is ook nog eens mijn schuld.
    nu hoop ik dat ze thuiskomt en nooit meer zoiets doet. Maar ik ga het haar niet vergeven, en zij hoeft het mij ook niet te vergeven.
    Dat ze mij zomaar aanvalt vergeet ik niet zomaar.
    En nu maar hopen dat ze thuiskomt.
    -mijn broertje moest ook huilen )';-

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:49 ]


    Me so good.

    Waar denk jij waar jij 'als jij haar was' zou heen gaan?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:53 ]

    Ik zou naar vrienden gaan :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misschien naar het buurthuis, een vriendin, een speeltuintje in de buurt, haar vriendje, familie, een plek die haar dierbaar is?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nee, ik ken jou straat niet dus ik weet ook niet waar ze zou kunnen zijn. Ik zou gewoon binnen blijven, het is ijskoud buiten. Succes, en sterkte.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Nee, ik ken jou straat niet dus ik weet ook niet waar ze zou kunnen zijn. Ik zou gewoon binnen blijven, het is ijskoud buiten. Succes, en sterkte.

    Tuurlijk ken je mijn straat niet, ik bedoelde een plek waar ze zou kunnen zijn. Ik ben nu niet in de stemming voor ruzie, dus als je die wil, flikker je maar op.


    Me so good.

    Ik zou naar mijn oom gaan of naar het bejaardentehuis van mijn oma.

    Bij vrienden of misschien andere familie leden?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja, idd. Naar vrienden. Bij mij ligt eraan hoe erg het is. Als het niet echt erg is zou ik naar oma gaan, die woont schuin tegenover ons >.<
    En anders vrienden. Mijn lievelingsplekje ofzo..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Probeer eerst haar msn geschiedenis te krijgen.
    Daarna het waar was ik als ik haar was.
    Mocht ze binnen 24 uur niet thuis komen Politie bellen en Flyeren.
    En proberen haar te bellen mocht ze haar mob hebben we anoniem. En je ouders inlichten


    Some angels have no wings.

    Phone schreef:
    Misschien naar het buurthuis, een vriendin, een speeltuintje in de buurt, haar vriendje, familie, een plek die haar dierbaar is?


    succes met zoeken!!!

    wees niet te bang.. zij liep weg.. ookal heb jij er iets mee te maken, het is haar keuze dat ze wegloopt, en ik zeg dit niet om je te kwetsen!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Tuurlijk ken je mijn straat niet, ik bedoelde een plek waar ze zou kunnen zijn. Ik ben nu niet in de stemming voor ruzie, dus als je die wil, flikker je maar op.


    Ze zoekt geen ruzie, dat haal jij er dan weer uit. Fyi, ik zoek ook geen ruzie. Ik snap dat je bezorgd bent, maar dat is gewoon lullig!
    Heb je familie in de buurt wonen? Dan zou ik daarheen gaan. Of een soort buurthuis of zo. En anders bel je al haar vrienden af.


    everything, in time

    Als ik weg zou lopen zou ik naar: het speeltuintje gaan, naar een vriendin of gewoon wat in de buurt gaan rond zwerven. of ik zou de bus nemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belieburx schreef:
    Nee, ik ken jou straat niet dus ik weet ook niet waar ze zou kunnen zijn. Ik zou gewoon binnen blijven, het is ijskoud buiten. Succes, en sterkte.
    woooow gevoeloos! haar zus is wel weggelopen ja >.< wat zou jij doen als je zus is weggelopen lekker binnen blijven zitten? ik zou eerst haar vrienden bellen kijken of ze daar zit en daarna alle plekken afzoeken waar ze vaak komt bijv school, speeltuinen enz. heeft ze geen mobiel bij zich?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is een beetje lastig voor ons om dat te zeggen, want wij kennen haar niet. Jij wel, dus probeer je in haar te verplaatsen. Bel in ieder geval al haar vriendinnen, om te vragen of ze daar is.
    Succes met zoeken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maak dan ook vooral eerst nog een topic. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.